دلالان پایانه مسافربری امام رضا(ع) ساماندهی شوند

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد خواستار ساماندهی دلالان پایانه مسافربری امام رضا(ع) و همچنین تجمیع این افراد برای افزایش رضایتمندی مردم شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در جریان بازدید از روند خدمت رسانی به زائران ورودی این شهر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) اظهارکرد: این پایانه، یکی از مهم ترین مبادی ورودی زائران به شهر امام هشتم(ع) به حساب می آید و زیبنده نیست حضور دلالان؛ سبب کدورت خاطر مردم شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به موضوع هوشمندسازی در بخش های مختلف شهری ادامه داد: این موضوع یکی از مهم ترین برنامه‌های اعضای شورا و شهردار است و می توان اقدامات قابل تاملی را در این حوزه به ویژه در بخش حمل و نقل درون و برون شهری انجام داد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که پایانه مسافربری امام رضا(ع) نیز یکی از بهترین مجموعه‌ها برای ورود به موضوع هوشمندسازی است، اضافه کرد: امروزه فرآیند فناوری اطلاعات در قالب کارهایی که در زمینه استارت آپ ها انجام می شود، تحول بزرگی را توانسته است ایجاد کند و ورود به این مقوله رضایت مندی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 358107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.