نمازی زاده: فوتبال ایران حالت طبیعی ندارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تعطیلات لیگ برتر طبیعی نیست اما فوتبال ایران هم حالت طبیعی ندارد. مربی تیم ملی ایران به دنبال داشتن بهترین زمان برای آماده نگه داشتن تیم است و متاسفانه نظر وی، آمادگی بازیکنان در سطح باشگاهی را تحت الشعاع قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی زاده در نشست خبری پیش از دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی اظهار کرد: خوشحالیم که در تبریز بازی خوبی را برابر تیم پرطرفدار تراکتورسازی داریم و امیدوارم از این بازی سربلند بیرون بیاییم. محرومی برای این بازی نداریم و فقط نژادمهدی در خط دفاعی ما مصدوم است.

وی افزود: مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که امسال با مالک جدید و هزینه های وی، تیم خوبی را ساخته اند و نفرات خوبی را جذب کرده اند. قطعا بازی سختی خواهیم داشت، تراکتورسازی تیم هماهنگ تری نسبت به اوایل فصل شده و کار سختی را در پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: ما هم تیم خوبی داریم که به عقیده کارشناسان فوتبال خوبی ارائه داده ایم اما مشکلات زیادی در گلزنی و نتیجه گیری داشته ایم که امیدوارم فردا در زمین موفق باشیم.

نمازی زاده ادامه داد: ذوب آهن در جایگاهی که استحقاق آن را دارد قرار نگرفته است، اگر همه بازی های ما به غیر از بازی در جام حذفی که پدیده تیم برتر زمین بود را نگاه کنید متوجه می شویددکه مقابل هر تیمی بازی کردیم تیم برتر میدان بودیم، اما به دلایلی مثل عدم گلزنی یا مسائل حاشیه ای و داوری که ضربه زیادی به ما زده است، نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی تاکید کرد: بدشانسی های زیادی داشتیم و این مسائل دست به دست هم داده که ما در این جایگاه باشیم، اما این جایگاه واقعی ما نیست و ما در برابر هر تیمی شانس زیادی خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: از نظر هماهنگی به درجه خوبی رسیدیم و با اضافه شدن یکی دو مهره تهاجمی، می توانیم در خط حمله هم بهتر عمل کنیم، همچنین رضا حبیب زاده از هفته دوم مصدوم است ولی حالا به میادین بازگشته است.

نمازی زاده تصریح کرد: تعطیلی‌های پی‌درپی طبیعی نیست اما باید بدانیم که فوتبال ایران هم طبیعی نیست. کادرفنی تیم ملی باید بازیکنان را برای جام ملت‌ها آماده کند اما نمی‌دانم چرا نظر سرمربی تیم ملی این است که لیگ ایران بازیکنان را آماده تورنمنت نمی‌کند و دوست دارد خودش آن‌ها را آماده کند. باید با این مساله کنار آمد و در آینده باید تعامل بهتری بین کادرفنی تیم ملی و باشگاه‌ها ایجاد شود تا این همه تعطیلی در لیگ نباشد.

مربی پیشین تیم ملی گفت: کی‌روش معتقد است که لیگ برتر، بازیکنان را از نظر تاکتیکی و فیزیکی به شرایط لازم نمی‌رساند. اما ما در جام جهانی دیدیم که بازیکنان لیگ برتر کارایی خوبی در تیم ملی داشتند و معقتدم بسیاری از تیم‌ها خوب کار می‌کنند.

وی افزود: در ذوب‌آهن سعی می‌کنیم استانداردهای بین‌المللی را رعایت کنیم، بازیکنان تیم ما از نظر میانگین دوندگی از بازیکنان بین‌المللی چیزی کم ندارند و آقای کی‌روش سطح لیگ برتر ایران را در سطح استاندارد نمی‌داند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره محسن مسلمان اظهار کرد: نمی‌خواهم زیاد درباره این موضوع صحبت کنم اما قرار نبود این بازیکن از تیم اخراج شود. مساله‌ای بود که با او برخورد کرده و تذکر دادیم. به او گفتیم چنین اتفاقی در یک تیم حرفه‌یی نمی‌تواند بیفتد و او نیز به تیم ما برگشته و خوب کار کرده است.

نمازی زاده افزود: فعلا از مسلمان راضی هستیم و چیزهایی که از او خواسته‌ایم را انجام داده است، اما معتقدم یک بازیکن هر روز باید در شرایط خوبی باشد و باید خودش را به مربی تحمیل کند تا فیکس تیم باشد. متاسفانه فوتبال ایران را می‌توان بازیکن‌ سالار نامید و بازیکن فکر می‌کند باید تا پایان فصل، فیکس باشد. یک مربی هم باید آن‌قدر بی‌عقل باشد که یک بازیکن خوب را از ترکیب خارج کند.

وی درباره تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: تراکتورسازی از کناره‌ها خطرناک است اما شیوه بازی آن‌ها این‌گونه نیست که از کناره‌ها سانتر کنند و بیش‌تر به مرکز زمین تمرکز دارند. تراکتورسازی دوست دارد روی زمین بازی کند و مهاجم‌های باکیفیتی دارد. دو بازیکن خارجی این تیم از کیفیت بالایی برخوردارند. ما هم سعی می‌کنیم بازی را در کنترل خودمان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درمورد جدایی تبریزی تصریح کرد: این بازیکن ۶ سال در تیم ذوب‌آهن حضور داشت و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت اما متاسفانه چند تیم از جمله استقلال و تیم‌های خارجی به دنبال جذبش بودند. این موضوع باعث شد دل او با تیم نباشد. وقتی دیدیم که این بازیکن دلش با ذوب آهن نیست سعی کردیم به دنبال درآمدزایی از او باشیم و خواستیم او را به استقلال بفروشیم. خوشبختانه با آمدن ارسلان مطهری و رحیم زهیوی سعی کردیم مشکل‌مان را برطرف کنیم.

نمازی تاکید کرد: مطمئنا حضور تماشاگران تراکتورسازی در بازی ما تاثیرگذار خواهد بود و آرزو می‌کنم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. بازیکنان ما هم کم‌تجربه نیستند و سعی می‌کنند با این شرایط کنار بیایند.

کد خبر 358076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.