تخصیص اعتبار مصوب آقاعلی عباس(ع) را ویژه پیگیری خواهم کرد

نطنز- استاندار اصفهان گفت: تمام پیگیری ‌های خود را برای تخصیص اعتبار مصوب آستان مقدس آقاعلی عباس(ع)به منظور توسعه این مکان مقدس به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محسن مهرعلیزاده با حضور در جمع عزاداران اباعبدالحسین (ع)  در آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود با اشاره به سیر تاریخی انقلاب اسلامی و تحولات جهانی در عصر حاضر اظهار کرد: آمریکا با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و حضور مستمر و همیشگی مردم ولایتمدار ایران اسلامی هنوز متوجه نشده است که مردم فهیم و انقلابی ایران دل در گرو آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دارند.

استاندار اصفهان افزود: سران آمریکا مستکبر از چند دهه قبل با مردم ایران کینه‌ داشته و علیه مردم ایران جنگ به راه انداختند و دانشمندان و بزرگان کشور را ترور کردند و با ایجاد تحریم اقتصادی سعی بر از پای در آموردن مردم داشتند.

مهرعلیزاده با اشاره به جنایات آمریکایی‌ ها تصریح کرد : آمریکا در سال ۵۸ با وجود اشغال لانه جاسوسی باز هم تنبیه نشدند و با بی عقلی کامل در آبان امسال تحریم‌ های ظالمانه علیه ایران تصویب می‌کند.

وی کربلا را افتخار مسلمانان برشمرد و خاطرنشان کرد : ما از ائمه اطهار و بزرگان خود یاد گرفتیم که عزا و عزاداری فقط به ابراز عواطف و احساسات بسنده نکرده و آن را به روش و منش و زیستن آزاد و زیستن موحد تبدیل کنیم.

استاندار اصفهان به همایش با شکوه اربعین حسینی و غوغای شیعیان حول محور ولایت ائمه اطهار اشاره کرد و گفت: این درس بزرگی بوده و این راه برای نه گفتن به ظلم ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: تمام پیگیری ‌های خود را برای تخصیص اعتبار مصوب آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) به منظور توسعه این مکان مقدس به کار خواهیم گرفت تا زمستان سال آینده بخشی از این پروژه به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 358070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.