نظام سلطه در برابر مقاومت فرو می ریزد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سومین بزرگداشت «مجاهدان در غربت» گفت: مقاومت و ایستادگی ملت های مسلمان، نظام سلطه و شبکه صهیونیستی را فرو می ریزد.

به گزارش ایمنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری عصر چهارشنبه در پیامی به سومین بزرگداشت «مجاهدان در غربت» در دانشگاه دامغان استان سمنان، تاکید کرد: این بزرگداشت سخن از مقام شامخ و روایت حدیث نام آوران و بلند آوازگانی است که اینک مشی و طریقشان در جهان، مروج حرکت و گفتمانی گشته که آرزوی تمام انبیاء و اولیاء در طول تاریخ بوده است، گفتمانی که با عمق راهبردی و تعیین کننده خود و علیرغم خواست قدرت های استکبار، امت اسلامی را به سوی دروازه تمدن نوین اسلامی نوید بخشیده است.

وی در این پیام آورده است: به حول و قوه الهی این نهضت عظیم مبتنی بر ایمان، مقاومت و جهاد با غلبه بر سلطه گران جاهلیت ثانی می رود تا سنگرهای پوشالی ظلم و بیداد نمرودیان و فرعونیان دوران «نظام سلطه و شبکه صهیونیستی» فرو ریزد و آرمان «نجات محرومین و مستضعفان از بردگی نوین» را تحقق بخشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام تاکید کرده است: تاریخ سراسر افتخار شیعه هماره مزین به نام و یاد بزرگمردان حماسه آفرینی است که در امتداد خط عاشورا با سپردن دل و روح به حقیقت اسلام و مجاهدت های به هنگام و برافراشتن پرچم مقاومت و ایستادگی، جز به اعتلای اسلام ناب محمدی نیندیشند.

وی ادامه داد: بی شک این مهم ثمره جانفشانی و مجاهدت های شهیدان والامقامی از مقاومت، همچون «مغنیه‌ها، حججی‌ها» و ایستادگی و صلابت مبارزان نستوهی همچون «شیخ بزرگوار زکزاکی» و هزاران مجاهد فی سبیل الله دیگری است که امروز، اسلام انقلابی را در هندسه نظام جهانی بر مدار فضیلت و سریر اقتدار نشانده اند.

«دلیر مردانی از جنس جهاد و شهادت که هیچ گاه تعلقات و حصارهای مجازی و مرزهای جغرافیایی نتوانست مانع از انجام رسالت بزرگ و تاریخی شان شود.

اینجانب ضمن تجلیل از مقام گرانقدر شهداء، جانبازان، اسراء و آزادگان سرافراز جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام، ایثار و فداکاری خانواده های معزز آنان را که اینکه رسالت ارزشمند ترویج مشی و سیره آن عزیزان را بر دوش دارند ارج نهاده و دست آنها را به پاس صبر و مجاهدتهای خاموششان می بوسم.

لازم می دانم از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم که با دغدغه مقدس و انقلابی خود در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می نمایند، صمیمانه قدردانی نمایم. از خداوند متعال تداوم راه عزت آفرین شهیدان را برای همگان در سایه سار توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسالت دارم.»

سومین بزرگداشت مجاهدان در غربت با حضور بیش از ۸۵ اندیشمند و فرهیختگان ۲۸ کشور جهان، مقام های لشگری و کشوری و هم چنین خانواده های شهدای کشورهای لبنان، سوریه، نیجریه و فلسطین از شامگاه چهارشنبه در دانشگاه دامغان در حال برگزاری است.

منبع:ایرنا

کد خبر 358044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.