جامعه برای انسجام به خوش‌خلقی مردم و مسئولان نیاز دارد

تیران-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: خوش‌خلقی و رفتار پسندیده از سفارش‌های بزرگان دین به مردم بوده است؛ زیرا جامعه برای وحدت و انسجام به خوش‌خلقی مردم و مسئولان نیاز دارد تا با این روش همه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و متحد شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت‌الاسلام صادقی در مجمع عزاداران دهه آخر صفر در آستان مقدس امامزاده احمد(ع) تیران اظهار کرد: چهارده معصوم سنت‌های مهم اسلامی را برای پیشرفت جامعه معرفی و مردم را به انجام این سنت‌ها سفارش کرده‌اند.

وی افزود: خوش‌خلقی و رفتار پسندیده از سفارش‌های بزرگان دین به مردم بوده است؛ زیرا جامعه و کشور اسلامی ایران برای وحدت و انسجام به خوش‌خلقی مردم و مسئولان نیاز دارد تا با این روش همه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و متحد شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با انتقاد از بداخلاقی برخی مسئولان و شخصیت‌های علمی کشور، تصریح کرد: افزایش مسئولیت و علم و ثروت نباید وسیله‌ای برای بداخلاقی و بدخلقی با مردم و زیردستان شود.

وی ادامه داد: مدیران و شخصیت‌های بزرگ علمی و مذهبی با اخلاق نیکو و خوش رفتاری و گذشت باید مردم را به سمت خود جذب کنند و مایه وحدت بین مردم باشند و اندیشه‌های ناب اسلامی و انقلابی را در جامعه گسترش دهند که تحقق این موضوع برای اعتلای کشور لازم است.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان این که همه اقشار و گروه‌های سنی مردم دارای احترام هستند، تصریح کرد: افراد مسن، جوان، کودکان، زن، مرد و... همگی باید مورد احترام باشند، اما جوانان به لحاظ موقعیت سنی و شور و انرژی که دارند باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خوش‌خلقی و توجه به مکارم اخلاقی همواره مورد توصیه و توجه پیامبر اسلام(ص) بوده است، گفت: مسلمانان و دوستداران پیامبر باید همواره به این توصیه‌ها توجه کنند و صمیمیت و مهربانی را در بین خود بیش از بیش گسترش دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان با بیان اینکه خوش‌خلقی باعث پیشرفت و رفع مشکلات می‌شود، خاطرنشان کرد: با خوش اخلاقی و رفتار صحیح با یکدیگر دغدغه و مشکلات فردی و اجتماعی خود را باید کاهش دهیم.

کد خبر 358021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.