بودجه شهرداری برای سال آینده ۱۰ درصد افزایش یافت

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اولویت‌های بودجه از طرف کمیسیون‌های مختلف تصویب شده و برای تدوین به شهرداری ارسال شده است.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به این موضوع که مرکز پژوهش‌ها در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته، طرحی را درباره نحوه کمک به مستضعفان از طریق اپلیکیشن موبایل ارائه و توضیح داد، اظهار کرد: با اجرایی شدن این طرح خیرین می‌توانند مددجو و نوع نیاز او را شناسایی و از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب یا اصفهان کارت به آنها کمک کنند و مددجو نیز این کمک‌ها را از طریق خیریه‌ای که تحت پوشش آن است، دریافت خواهد کرد.

وی افزود: بزودی جزئیات این طرح با خیریه‌ها در میان گذاشته می‌شود و از آنها در شورای شهر نظرخواهی می‌شود و اگر با طرح موافقت کردند، این امکان به‌صورت رایگان در اختیار خیریه‌ها گذاشته می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان درباره تدوین بودجه سال ۹۸ تصریح کرد: اولویت‌های بودجه از طرف کمیسیون‌های مختلف تصویب شده و برای تدوین به شهرداری ارسال شده است.

وی ادامه داد: سقف بودجه سال ۹۸ سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که میزان آن نسبت به امسال ۱۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 358006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.