غفلت از مطالعه و پژوهش، فرهنگ کشور را دچار انحراف کرده است

تیران - نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه غفلت از مطالعه و پژوهش فرهنگ کشور را دچار انحراف کرده است، گفت: با ترویج فرهنگ مطالعه صحیح و معرفی سبک های درست زندگی مشکلات اجتماعی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کوچک زاده در گردهمایی کارکنان ادارات شهرستان تیران و کرون که در محل آستان امامزاده احمد(ع) برگزار شد، اظهارکرد:  بهترین سنت و سبک های زندگی توسط بزرگان دین به مردم آموزش داده شده، اما فراموشی آن ها و سنت سازی غلط برخی افراد، مشکلات اجتماعی را برای جامعه ایجاد و همین سنت سازی غلط و دوری از روش های ناب اسلامی، اصالت واقعی جامعه را از بین برده است.

وی افزود: احیاء سنت های حضرت رسول(ص) و ائمه معصومین(ع) در جامعه، مشکلات اجتماعی و دغدغه های اقتصادی و فرهنگی مردم را رفع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه غفلت از مطالعه و پژوهش فرهنگ کشور را دچار انحراف کرده است، تصریح کرد: با ترویج فرهنگ مطالعه صحیح و معرفی سبک های درست زندگی مشکلات اجتماعی رفع خواهد شد.

حجت الاسلام کوچک زاده با بیان اینکه چهارده معصوم (ع) همواره مردم را بر دوستی، محبت، کار و تلاش و روابط اجتماعی صحیح توصیه کرده اند، گفت: برای بهبود روابط اجتماعی و گسترش فرهنگ دوستی و گذشت، نیازمند احیا سنت های بزرگان دینی هستیم تا اینکه مشکلات اجتماعی مانند طلاق، خودکشی، ضرب و جرح و توهین در جامعه کاهش پیدا کند.

وی رونق و توسعه جامعه را نیازمند پایداری ارزش های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اگر ارزش های ناب اسلامی در بین مردم کم رنگ شود آنگاه آسیب های اجتماعی و پدیده های ناگوار در زندگی افراد پیدا می‌شود.

کد خبر 357998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.