استفاده از پهپادها برای دریافت اطلاعات ناوگان حمل ونقل عمومی

مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از دریافت اطلاعات ناوگان حمل ونقل جاده ای در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و همچنین سفر مردم به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، منصور فخاران ضمن بازدید از مرکز مدیریت راه های استان اصفهان و دستاوردهای این مرکز اظهار کرد: برنامه ریزی، مدیریت بحران و ارائه خدمات شایسته به مردم درگرو دریافت آمار دقیق در زمان مناسب است.

فخاران خاطرنشان کرد: برای اولین‌بار در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور رصد و دریافت اطلاعات ناوگان حمل ونقل جاده ای در مراسم اربعین سال‌جاری با استفاده از پهپادها انجام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور تصریح کرد: برای آسیب شناسی کارکردهای این سیستم و همچنین دریافت اطلاعات از اقصی نقاط کشور، دریافت اطلاعات از مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان را مورد آزمایش قرار دادیم.

وی افزود: این سامانه نظارت بر سیستم حمل ونقل عمومی در جاده‌های کشور را تقویت کرده و از بروز بحران‌ها و خسارت های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

فخاران ابراز امیدواری کرد: با استفاده از این پهپادها نواقص و مشکلات موجود در سیستم خدمت‌رسانی حمل ونقل جاده ای بهبود یابد.

کد خبر 357996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.