معرفی کاندیداهای نهایی شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران از میان لیست ۱۳ نفره کاندیداهای شهرداری تهران پنج نفر را انتخاب کردند و یک هفته برای ارائه برنامه به آنها فرصت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز (سه‌شنبه) محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در نود و هشتمین جلسه این شورا و در ابتدای رای گیری برای انتخاب کاندیداهای شهرداری تهران گفت: از لیست ۳۰ نفره ای که اعضای شورا پیشنهاد دادند برخی کتبی و بعضی دیگر شفاهی انصراف دادند تا در نهایت امروز به لیست ۱۳ نفره رسیده است و بنا بر موافقت اعضا پنج نفر نهایی معرفی می‌شوند.

در پایان رای گیری اسامی پنج نفر کاندیدای نهایی اعلام شد که رسول کشت‌پور ۱۴ رای، عباس آخوندی ١١ رای، پیروز حناچی ١١ رای، غلامرضا انصاری ١٠ رای و کامل تقوی نژاد ١٠ رای کسب کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به اعلام این اسامی در صفحه‌های توئیتر خود درباره جزئیات انتخاب شهردار توضیح دادند که در ذیل به برخی از آنها اشاره می شود:

سیدحسن رسولی با اعلام اسامی این پنج نفر توئیت کرد: این افراد ظرف یک هفته برنامه‌های خود را برای تصدی سمت شهرداری ارائه خواهند کرد.

حجت نظری در توئیتر خود نوشت: در جلسات آینده شهردار تهران از میان این پنج گزینه انتخاب خواهند شد.

علی اعطا نیز توئیت کرد: صبح روز ‏یکشنبه ٢٠ آبان؛ تقوی نژاد، حناچی و آخوندی (صبح) و بعدازظهر نیز کشت پور و انصاری به صحن شورا می‌آیند و رویکردهای خود را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: در انتها برای انتخاب دو نفر رای گیری می‌شود تا در روز سه شنبه ٢٢ آبان بین این دو گزینه رای‌گیری و شهردار تهران انتخاب شود.

کد خبر 357969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.