سرباز تراکتور یا بازیکن ذوب آهن؟

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال تراکتورسازی که سه بازیکن ذوب آهن را به عنوان سرباز در اختیار دارد به مصاف این تیم می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان نیم فصل اول لیگ هفدهم فوتبال بود که در یک چشم به هم زدن سه بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن به نام های دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان برای گذراندن خدومت وظیفه عمومی راهی تیم تراکتورسازی شدند. اتفاقی که برای باشگاه ذوب آهن و بخصوص تیم فوتبال این باشگاه خوش آیند نبود ولی کسب مقام دوم در پایان فصل باعث شد تا اتفاقات گذشته پاک شود و ذوب آهن نشان دهد که حتی با جدا شدن سه مهره اصلی هم می تواند جز مدعیان لیگ برتر باشد.

البته سه بازیکن ذوب آهن که آخرین سربازهای جذب شده توسط تراکتورسازی بودند در انتهای همین فصل باید تراکتور را به مقصد باشگاه ذوب آهن ترک کنند و بار دیگر به تعهدات خود به این باشگاه عمل کنند. شاید اگر این سه بازیکن برای جدایی از ذوب آهن عجله نمی کردند می توانستند با قانون جدید نظام وظیفه عمومی تا سن ۲۸ سالگی فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهند و پس از آن به خدمت مقدس سربازی بروند.

نایب قهرمانی ذوب آهن در فصل گذشته در شرایطی به دست آمد که جدا شدن این سه بازیکن تاثیری در روند کیفی این تیم نداشت و شاگردان قلعه نویی توانستند بیشترین امتیاز را در نیم فصل دوم کسب کنند، البته قابلیت های فردی اسماعیلی فر، مهدی پور و پهلوان بارها به کمک ذوب آهن آمده و چه بسا تاثیر آن ها در قهرمانی های ذوب آهن در جام حذفی بسیار مشهود بوده است.

سربازان ذوب آهن در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل تیم قبلی یا به نوعی تیم بعدی خود قرار می گیرند که از همین ذوب آهن به فوتبال ایران معرفی شدند و خوب می دانند که برای نشان دادن مکتب ذوب آهن می بایست بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشند تا در انتهای فصل که بار دیگر به ذوب آهن بر می گردند بتوانند سر خود را بالا بگیرند که توانسته اند در مدت حضور در تراکتورسازی برای ذوب آهن آبرو داری کنند.

کد خبر 357955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.