نفرات برتر رده‌های سنی مسابقات تنیس قهرمان کشوری معرفی شدند

با پایان یافتن مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۴ سال بانوان و آقایان، نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس استان اصفهان، مسابقات تنیس قهرمانی کشور آقایان و بانوان که با حضور ۲۲۳ بازیکن از ۱۸ استان کشور از هشتم آبان ماه در اصفهان برگزار می شد با معرفی ۲۴ قهرمان در دو بخش دختران و پسران به کار خود پایان داد. 

در بخش زیر ۱۴ سال دختران ماندگار فرزامی توانست با غلبه بر حریفان خود به مقام نخست این رقابتها دست پیدا کند و سارا اصل رسولی ، مهراز رضویان و سارا احمدی به تریتب مقام های دوم تا سوم مشترک این رده را کسب کردند.

در بخش زیر ۱۴ سال پسران نیز آرین حسن زاده به مقام قهرمانی این رقابتها دست پیدا کرد و طاها وزیری حرمی، عادل قپانچی ایر علی بی طرف نیز به تریتب مقام های دوم تا سوم مشترک این رده را بدست آوردند.

رقابتهای زیر ۱۲ سال دختران نیز با قهرمانی هانا سلطانی به کار خود پایان داد و مهرانا سلیمانی پور ، یاسمین یزدانی و مهسا عابدینی به ترتیب مقامهای دوم تا سوم مشترک را در این رده از آن خود کردند.

در بخش پسران زیر ۱۲ سال نیز با قهرمانی آرین حسن زاده به پایان رسید و امیرمهدی فرخپور، رادین فهیمی و پارسا فرقانی به ترتیب مقام های دوم تا سوم مشترک این رقابتها را از آن خود کردند.

مسابقات دختران زیر ۱۰ سال با قهرمانی یاسمین یزدانی به کار خود پایان داد و فردخت علیمی، آیناز داوری و هانا یقینی نیز به ترتیب به مقام های دوم تا سوم مشترک این رده دست پیدا کردند.

در بخش پسران زیر ۱۰ سال دانیال مشتاقی فر به مقام نخست این رقابتها دست پیدا کرد و رادین فهیمی، کامیار پرهام و سینا قورچیان به ترتیب به مقام دوم تا سوم مشترک این دوره از رقابتها دست پیدا کردند.

فرهاد رحیمی رئیس هیئت تنیس استان اصفهان تاثیرات مثبت ورزش را در جامعه بی بدیل دانست و اظهار کرد: خوشبختانه ورزش تنیس توانسته محبوبیت خوبی بین بازیکنان و طرفداران این رشته بدست آورد به طوری که آلبوم افتخارات تنیس در سطوح مختلف هر روز پربار تر می شود.

وی هدف برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان شناسایی استعدادها و ظرفیت های این شهر و استان بیان کرد و افزود: با برگزاری این مسابقات در اصفهان می توان با استعدادهای نهفته تنیس مخصوصا در سنین پایه بیشتر آشنا شد و بایستی این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به اینکه متاسفاته در گذشته به سنین پایه اهمیت آنچنانی داده نمی شده، خاطر نشان کرد: در گذشته و در دوره های قبل سنین پایه از اهمیت خاصی در استان برخوردار نبودند به همین منظور اصفهان با توجه به ظرفیت بالای خود نتوانسته آنطور که باید در این حوزه فعالیت کند.

رحیمی تصریح کرد: در دوره جدید با شکل گیری جدی کمیته های استعدادیابی و پایه، قصد بر رشد و توسعه ورزش تنیس در این سنین داریم و امید داریم در سالهای آینده ماحصل این کار با معرفی قهرمانان مختلف در رده های دختران و پسران به بار بنشیند.

گفتنی است یوسف کسائیان مدیریت این دوره از مسابقات را برعهده داشت همچنین سام صدری نیز به عنوان سرداور در این رقابتها حضور داشت.

کد خبر 357953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.