مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در روزهای تعطیل فعال است

دبیر ستاد معاینه فنی شهرداری اصفهان از معاینه فنی تمام خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین شهر اصفهان تا پایان آبان‌ماه خبر داد و گفت: مراکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در روزهای تعطیل فعال و به شهروندان سرویس ارائه می‎کند.

جمشید جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته مرکزی ویژه برای سرویس معاینه فنی خودروهای سنگین، نیمه سنگین و باربری درون شهری کار خود را آغاز کرده و در یک شیفت کاری در حال فعالیت است.

وی با اشاره به همکاری ناوگان اتوبوسرانی در سرویس معاینه فنی اتوبوس های این ناوگان خاطرنشان کرد: اتوبوس ها به صورت نوبتی به مرکز مراجعه و معاینه فنی می شوند و سایر خودروهای نیمه سنگین شهری نیز در زمان های مختلف به این مرکز مراجعه می کنند.

دبیر ستاد معاینه فنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: خودروهای سنگین که یک سال از عمرشان می گذرد باید هر شش ماه یکبار معاینه فنی شوند و خودروهای سنگین که بالای ده سال دارند هر سه ماه یک بار باید مورد معاینه فنی قرار گیرند.

جمشیدیان از همکاری پلیس راهور در کنترل خودروهای دودزا گفت: همکاری پلیس راهور بسیار مناسب است، اما در راستای بهبود وضعیت لازم است خودروهای سنگینی که از بیرون وارد شهر می شوند مورد معاینه فنی قرار بگیرند؛ تولید دود سیاه از برخی خودروهای سنگین و نیمه سنگین به منظور استفاده از دیزل درآنهاست و ربطی به معاینه فنی ندارد.

کد خبر 357950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.