۲۲ نفر در طرح عملیاتی پلیس تیران و کرون دستگیر شدند

تیران-فرمانده انتظامی تیران و کرون از دستگیری ۲۲ نفر مجرم و متهم سابقه دار همزمان با اجرای دومین مرحله طرح عملیاتی مرصاد پلیس در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعات و رصد مخفیگاه های مجرمان در تیران و کرون، طی عملیات یک روزه ۲۲ نفر مجرم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: با اجرای این طرح علاوه بر دستگیری مجرمان یک دستگاه خودرو سرقتی و سه دستگاه موتورسیکلت و کمتر از یک کیلوگرم مواد مخدر از محل اقامت و فعالیت مجرمان کشف شد.

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده به اقدامات مجرمانه ناموفق خود نیز اعتراف کرده اند، گفت: مجرمان برای سرقت و توزیع مواد مخدر در این شهرستان برنامه ریزی هایی داشتند که با اجرای عملیات مرصاد از اجرای آن ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با بیان اینکه اجرای طرح های عملیاتی پلیس آرامش و احساس امنیت در منطقه را افزایش می دهد، تصریح کرد: وقوع سرقت های خرد و بزرگ نمایی و شایعه پراکنی های ناشی از چنین اتفاقاتی احساس آرامش و امنیت را در بین مردم تضعیف می کند.

وی از افزایش تیم های گشت های پلیس در شهرستان خبرداد و گفت: در شش ماهه دوم سال تیم های گشت انتظامی و پلیس های تخصصی برای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش آرامش و امنیت با اختصاص وسیله نقلیه توسط دستگاه های اداری افزایش یافته که سارقان باتری دکل های مخابراتی و احشام و همچنین معتادان مواد مخدر که دست به سرقت خرد می زدند، دستگیر شدند.

سرهنگ صادقی راه اندازی پاسگاه انتظامی در جاده تیران به داران در پیشگیری از وقوع جرم مهم عنوان کرد و گفت: جاده تیران به داران یکی از جاده های پرتردد استان اصفهان محسوب می شود که مجرمان از این مسیر برای گذر استفاده می کنند که با راه اندازی پاسگاه امکان کنترل مجرمان ایجاد می شود.

کد خبر 357938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.