در خیابان‌های شهر، قانونمند رانندگی کنید!

هنگام رانندگی آنچه را که خود نمی‌پسندید برای دیگران روا مدارید، رانندگی صحیح، توجه و رعایت قانون خواسته تمام رانندگان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- دوشنبه ساعت ۱۹ – جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین نیز رفت و امد آرامی مشاهده می‌شود.

 رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، اما جنوب پل فردوسی وضعیت آشفته ای دارد و هر راننده‌ای به هر شیوه‌ای که مایل بوده، وارد چهارراه شده و نابهنجاری به وجود آمده است.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروها است.

 از بزرگراه شهید صیاد شیرازی که وارد خیابان جی شوید، حوالی خیابان پروین تا میدان احمد آباد را در ترافیک سنگینی سپری خواهید کرد، اما در خیابان پروین ترافیک وجود ندارد و در خیابان لاهور نیز رفت و آمد خودروها به آرامی انجام می‌شود.

اگر قصد دارید در مسیر میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا حرکت کنید، در ترافیک قابل توجهی گرفتار خواهید شد، همچنین از میدان قدس به سمت خیابان مدرس ترافیک زیاد و خودروها در یکدیگر قفل شده‌ است.

هنگام رانندگی آنچه را که خود نمی‌پسندید برای دیگران روا مدارید، رانندگی صحیح، توجه و رعایت قانون خواسته تمام رانندگان است.

کد خبر 357911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.