پیام شهدای دفاع مقدس، ایستادگی برای انقلاب است

لنجان- شهردار زرین‌شهر گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که آنها با الگوپذیری از قیام اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و با دشمنان اسلام مبارزه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در نشست ساماندهی گلزار شهدای شهرستان لنجان، از نصب تمثال شهدا در گلزار خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرداری زرین‌شهر دنبال ترویج این فرهنگ است، چرا که همه به خوبی‌ می‌دانیم زنده نگه‌داشتن این فرهنگ است که می‌تواند، نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند و با گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی در بین نسل جوان می‌توان به سمت تقویت پایه‌های اعتقادی و اسلامی در کشور گام برداشت.

وی ایستادگی برای انقلاب را پیام شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس از امتیازهای ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که آنها با الگوپذیری از قیام اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و با دشمنان اسلام ناب محمدی مبارزه کردند.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه‌ دهنده راه کربلا بودند و با بصیرت و آگاهی خود به عنوان اساتید ولایت مداری و ایستادگی و ایثار، شهادت مطرح هستند چرا که آنها هستی خود را در طبق اخلاص نهادند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

وی اضافه کرد: تکریم و تعظیم شهدای هشت سال دفاع مقدس و اسوه‌های ایثار و شهامت، شکر نعمت به شمار می‌ آید چرا که شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند از این رو موظف هستیم با پاسداشت جایگاه رفیع آنان راه شهدا را ادامه بدهیم و به پیمان و قولمان بب شهدا عمل کنیم.

محمدی عنوان کرد: دنیای امروز ما دنیای جنگ نرم است، که بسیار سخت‌تر از جنگ سخت است زیرا در جنگ نرم به روح و اعتقادات انسان حمله می‌شود و قطعا با ولایت پذیری و الگوپذیری از شهدای میهن اسلامی می‌توان از این جنگ سنگین به سلامت خارج شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های آشنایی و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت حفظ این فرهنگ برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر مبنای اقدامات فرهنگی شکل می‌گیرد و در این راستا ساماندهی گلزار شهدا به عنوان نشانه‌ای بصری در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

شهردار زرین شهر تصریح کرد: ما خود را موظف می‌دانیم یاد و خاطره شهدا را در اذهان مردم به ویژه نسل جوان زنده نگه داریم و بر همین اساس برآن شده‌ایم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان با نصب تمثال شهدای والا مقام به عنوان سمبل ایثار و شهادت در کنار قبور شهدا گام کوچکی در این راستا برداریم.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات فرهنگی مؤثر در زرین‌شهر نصب تابلو دیجیتال تصاویر شهدای این شهر در چهار راه هلال احمر بود که هر روز مردم با پیام فرهنگی، معنوی و چهره آنها آشنا می‌شوند و به یاد دلاورمردی و جان‌فشانی آنها می‌افتند.

محمدی افزود: قطعا با اجرای اینگونه طرح‌ها می‌توانیم افرادی که برای این نظام و ملت زحمت کشیدند و از جان خود مایه گذاشتند را به همه به ویژه نسل سوم و چهارم بعد از انقلاب بشناسانیم تا از گزند توطئه دشمنان مصون بمانند.

کد خبر 357910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.