۲۰۰هزار واحد مسکن مهر ناتمام در کشور وجود دارد

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر ناتمام مانده است، گفت: تعداد باقی مانده از واحدهای مسکن مهر زیاد نیست و دولت باید یک‌بار برای همیشه، این پروژه را به اتمام برساند.

به گزارش ایمنا، محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به روند تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی یکی از اولویت های اصلی خود را تکمیل و بهره برداری از واحدهای باقی مانده پروژه مسکن اعلام کرده و تحقق این مسئله بسیار ضروری است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی کمبود منابع اعتباری را مهم‌ترین علت کند شدن روند تکمیل پروژه مسکن مهر دانست و افزود: تخصیص بودجه و اعتبارات برای این پروژه رضایت بخش نیست، از این رو دولت و مجلس باید در بودجه سالیانه، ردیف اعتبار مناسبی را برای این بخش در نظر بگیرد.

رضایی کوچی گفت: افزایش پنج میلیون تومانی تسهیلات با توجه به روند قیمت‌گذاری این واحدها و هزینه های مرتبط، کافی نیست، از این رو باید میزان افزایش تسهیلات منطقی و قابل قبول باشد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی ضمن تکمیل واحدهای باقی مانده، باید برنامه ریزی دقیقی برای بهبود و توسعه زیرساخت های مساکن ساخته شده صورت دهد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 357894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.