درِ بسیج به روی تمام اقشار جامعه باز است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: محدود نبودن در چهارچوب زمان و مکان و کار و تلاش در همه عرصه‌ها و به صورت شبانه روزی از شاخصه‌های یک بسیجی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی در دیدار با جمعی از مسئولان دوایر دولتی در استان اصفهان با اشاره به تدبیر امام راحل(ره) در خصوص پایه‌گذاری بسیج اظهار کرد: وجود تفکر بسیجی و گسترش آن باعث ایجاد امنیت و پیشبرد نظام و انقلاب است و هرجا این تفکر وجود نداشته باشد، نظام دچار مشکل و کاستی‌ است.

وی با اشاره به شاخصه‌های بسیج و بسیجی‌گری افزود: هیچ محدودیتی در جذب و ورود افراد به بسیج وجود ندارد و در بسیج به روی تمام اقشار جامعه باز است.

صادقی با اشاره به کار و تلاش بدون توقع و چشم داشت بسیجیان و کارهای اثرگزار و خالصانه آنان در زمان جنگ گفت: محدود نبودن در چهارچوب زمان و مکان و کار و تلاش در همه عرصه‌ها و به صورت شبانه روزی از دیگر شاخصه های بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا(ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چارمحال و بختیاری تصریح کرد: ولایت مداری، ولایت پذیری، گوش به فرمان و تابع اوامر رهبری بودن و نه خود اجتهادی از دیگر خصایص و ویژگی‌های بسیجی است.

وی ضمن بیان شاخصه‌های معنوی بسیجیان به الگو بودن آنان و تفکر بسیج برای جنبش‌های منطقه به خصوص حزب الله لبنان، به دام‌ها و بسترهای شیطان در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: وقتی کسی در این شرایط بسیجی و حزب اللهی می شود، مانند عماد مغنیه در لبنان و شهید مدافع حرم، محسن حججی در ایران، بسیار ارزشمند است.

کد خبر 357869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.