پارک انرژی‌های نو احداث می‌شود

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز از احداث پارک انرژی‌های نو در منطقه برف‌فروشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا، نواب قائدی اظهار کرد: سال ۹۱ تفاهم نامه‌ای بین شهرداری، سازمان بهره‌وری انرژی ایران (سابا) و دانشگاه شیراز منعقد و براساس آن دانشگاه شیراز متعهد به انجام مطالعات و شهرداری موظف به تأمین مکانی برای پارک انرژی‌های نو شد.

وی با بیان اینکه براساس این تفاهم‌نامه تهیه و نصب تجهیزات و هزینه اجرای پارک به سابا محول شده است، از اختصاص زمینی در بزرگراه حسینی‌الهاشمی در منطقه برف‌فروشان برای احداث پارک توسط شهرداری خبر داد و افزود: با توجه به رویکرد استفاده از انرژی‌های نو و تأثیر این پارک در فرهنگسازی و أموزش مفاهیم برای دانشجویان و دانش‌آموزان سعی داریم این اقدام با سرعت بیشتری اجرایی شود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با اشاره به تشکیل کمیته‌های عمران، حمل و نقل و ترافیک و انرژی و تأسیسات ذیل کمیسیون، خاطرنشان کرد: پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت پارک، این موضوع در کمیته انرژی و تأسیسات کمیسیون ارجاع خواهد شد تا پس از بررسی کارشناسی نسبت به آن، تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

قائدی با اشاره به انجام مطالعات اولیه توسط دانشگاه شیراز و آماده شدن زیرساخت‌ها توسط شهرداری، خواستار تکمیل مطالعات و اجرای فاز نخست پارک انرژی نو شد.

کد خبر 357864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.