ثبت ۳ مدال طلای جهانی در کارنامه ورزشکاران شهرضایی

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: ورزشکاران این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون، موفق به کسب سه مدال طلا در مسابقات برون مرزی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، علی نقی انصاری صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای امسال چهار هزار و ۴۸۴ نفر از ورزشکاران شهرستان بیمه شده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و ۹۷۲ نفر مرد و یک هزار و ۵۱۲ نفر بانوان ورزشکار هستند.

وی با بیان اینکه مجموع ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان هفت هزار و ۵۰۰ نفر است، تصریح کرد: شهرضا در سال گذشته از نظر شاخص‌های ورزشی، در جایگاه دوم در بین شهرستان‌های استان قرار گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری ۳۴۶ مرحله مسابقات شهرستانی از ابتدای امسال در این شهرستان، اضافه کرد: در همین مدت شهرضا، میزبان ۲۹ مرحله مسابقه استانی و ۲۰ مسابقه کشوری بوده است.

انصاری با بیان اینکه ۱۱۴ تیم از شهرضا به مسابقات استانی اعزام شده است، خاطرنشان کرد: ۹۵ تیم از این شهرستان به مسابقات کشوری و ۱۱ تیم نیز به مسابقات برون مرزی در رده‌های آسیایی و جهانی، اعزام شده است.

وی از کسب ۱۳۱ مدال طلا، ۷۸ مدال نقره و ۱۱۶ مدال برنز از سوی ورزشکاران این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد و افزود: ورزشکاران شهرضا از ابتدای امسال، ۶۰ مدال طلا، ۵۰ مدال نقره و ۶۷ مدل برنز در مسابقات کشوری کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: ثمره حضور ورزشکاران این شهرستان در مسابقات آسیایی و جهانی، کسب سه مدال طلا، شش مدال نقره و هفت مدال برنز بوده است.

انصاری تصریح کرد: در مسابقات پاراآسیای، «مهدی رومیفرد» موفق به کسب عنوان سوم تیمی شد و در مسابقات جهانی پرس سینه «امین حسین نعیم» عنوان چهارم دسته ۱۰۵ کیلو را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد، این در حالی است که «اسماعیل عربلو» نیز در مسابقات فوتبال ناشنوایان قهرمانی آسیا – اقیانوسینه، عنوان سومی تیمی را به خود اختصاص داد.

وی از برگزاری ۱۱ کارگاه دانش افزایی ورزشی از ابتدای امسال در این شهرستان خبر داد و افزود: در همین مدت، هفت دوره داوری و ۹ دوره سرمربیگری نیز، برگزار شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: برگزاری ۱۰ همایش پیاده ‌روی، ۱۰ همایش فرهنگی ورزشی، هفت برنامه کوه ‌گشت و ۱۱ برنامه تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران، خبرنگاران و جانبازان از دیگر فعالیت‌های ورزشی شهرستان در این مدت بوده است.

کد خبر 357850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.