پیاده‌راه‌سازی چهارباغ در اولویت برنامه‌های شهرداری باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی چهارباغ در اولویت برنامه‌های شهرداری با توجه به خشکی زاینده رود قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا امیر احمد زند آور ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش تذکرات اظهار کرد: شهرداری باید توجه ویژه در خصوص پیاده راه چهارباغ با توجه به خشکی زاینده رو داشته باشد.

وی با بیان اینکه مردم علاقمند هستند که چهارباغ را جایگزین زاینده‌رود کنند اما متاسفانه امروز شاهد کم تحرکی، کم کاری و کند شدن روند اجرای پروژه چهار باغ هستیم، افزود: باید با نصب تابلوهای مخصوص در مسیر، تعیین زمان اتمام و هزینه پروژه مردم را از روند اجرایی پرژه مطلع کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مسئولان شهرداری، شورای پنجم و سازمان های مرتبط  باید از روند اجرایی  پروژه  مکرر بازدید داشته باشند، ادامه داد: اگر پروژه پیاده راه سازی چهارباغ دچار مشکلی اساسی شد مسئولان با بررسی مشکلات را مرتفع کنند.

 زندآور در خصوص نمایشگاه کتاب اظهار کرد: ضمن تشکر و قدردانی از شهرداری اصفهان و اداره ارشاد که  پس از سال‌ها مجموعه نمایشگاه توسط اداره ارشاد و شهرداری اصفهان دایر کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید متولیان در حوزه کتاب و شهرداری شهر اصفهان در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی برای همه اقشار جامعه  تخفیفات لازم در خرید بن مخصوص فراهم کنند، افزود: تخفیفات و بن‌های کتاب انگیزه بیشتری را برای اقشار کتابخوان، دانشجویان و دانش آموزان  فراهم می‌کند.

کد خبر 357821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.