تصادف در بزرگراه شهید صیاد شیرازی

دقایقی پیش تصادف دو دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید خرازی به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت مجاز، باعث افزایش ترافیک در این بزرگراه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت 19– رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، اما جنوب پل فردوسی وضعیت آشفته ای دارد و هر راننده‌ای به هر شیوه‌ای که مایل بوده، وارد چهارراه شده و نابهنجاری به وجود آمده است.

بر اساس این گزارش، در خیابان های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروهاست.

در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است و اتوبان شهید خرازی همچون روزهای گذشته در این لحظات بارترافیکی سنگینی بر دوش دارد.

خیابان لاهور رفت و آمد روانی دارد، از بزرگراه شهید صیاد شیرازی وقتی وارد خیابان جی به سمت پروین شوید، بار ترافیکی پرحجم است، دقایقی پیش تصادف دو دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید خرازی به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت مجاز، باعث افزایش ترافیک در این بزرگراه شد.

روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین هم رفت و امد آرامی مشاهده می‌شود.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

در خیابان شهدای صفه مسیر حرکت به سمت خیابان حکیم‌نظامی بار ترافیکی قابل توجهی دارد، از دوربین نظارت تصویری خیابان بلال، می توان مشاهده کرد که دو محور رفت و برگشت خیابان بزرگمهر رفت و آمدی روان مشاهده می‌شود.

کد خبر 357818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.