فعالیت ۱۵۰۰ مدرسه ساماندهی نشده در شهر

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از فعالیت یک هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه ساماندهی نشده در همدان خبر داد.

به گزارش ایمنا، میلاد کریمی با بیان اینکه امسال تعداد قابل توجهی از سرویس‌های مدارس همدان برچسب گرفته‌اند، اظهار کرد: سال گذشته ۹۰۰ سرویس مدرسه ساماندهی شد و از تیرماه امسال بازرسی‌های دقیقی صورت گرفت و ساماندهی یک هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه انجام شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه امسال با افزایش ۷۵ درصدی ساماندهی سرویس مدارس مواجه شدیم، افزود: در حال حاضر سه هزار سرویس مدرسه دارای برچسب و غیربچسب در شهر فعال است.

وی با اشاره به ساماندهی یک‌ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه، خاطرنشان کرد: در صورت همراهی بیشتر آموزش و پرورش آمادگی برای ساماندهی تمام سرویس‌های مدارس وجود دارد.

کریمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از سرویس‌های مدرسه از سوی بازرسان معاونت تاکسیرانی، گفت: بازرسان در شهر پخش هستند و اگر تاکسی‌ها برچسب سرویس، معاینه فنی و ... نداشته باشند، آن‌ها را راهنمایی می‌کنند تا اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه قطعاً اگر تخلفات رانندگان ادامه داشته باشد، برخورد لازم صورت می‌گیرد، افزود: در حوزه سرویس مدارس دو نوع تخلف صورت می‌گیرد که بخشی به راهنمایی و رانندگی مربوط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مواردی از رفع تخلفات سرویس مدارس به حوزه تاکسیرانی برمی‌گردد، اظهار کرد: همشهریان در صورت برخورد با تخلفات سرویس مدارس موارد را به ما انتقال دهند تا برخورد به موقع صورت گیرد.

کد خبر 357817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.