نیروهای سکولار داخلی مهمترین تهدید نظام هستند

شهرضا – نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: سکولارهای داخلی مهم‌ترین مشکل کشور هستند و تهدید بزرگی برای نظام اسلامی محسوب می‌شوند، چراکه چاره رفع مشکلات کشور را در مذاکره با آمریکا می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، حجت الاسلام علی نوری در سخنرانی مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان این شهرستان، با بیان اینکه مهمترین سفارش شهدای انقلاب مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی بوده است، تصریح کرد: بزرگترین تهدید نظام اسلامی سازش‌کارانی هستند که از مذاکره با سران کفر و استکبار سخن می‌گویند.

وی با بیان اینکه پیام همایش اربعین امسال ایستادگی در برابر قدرت‌های غربی بود، تأکید کرد: کسانی که چاره رفع مشکلات کشور را در سازش با آمریکا می‌دانند، به راه باطلی می‌روند که سرانجامی جز خفت و بدنامی ندارد.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به آغاز تحریم‌های نفتی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: این تحریم‌ها به نوعی حمایت آشکار آمریکا را از گروه‌های مخالف نظام اسلامی و امام راحل(ره) را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دشمنان به دنبال کاهش حساسیت عمومی نسبت به نفوذ آمریکا در داخل کشور هستند، یادآور شد: کشوری که بیش از ۲۲۲ بار به دیگر کشورها تجاوز کرده و در مقابل ملت ایران اقداماتی همچون کودتای ۲۸ مرداد، کودتای نوژه، بمباران سکوهای نفتی و حمایت از گروه‌های جدایی طلب را در کارنامه دارد، هرگز قابل اعتماد نیست.

وی اعمال تحریم‌های اقتصادی، ایجاد فرقه‌های بهاییت و بابیت و ترور دانشمندان هسته‌ای را از دیگر اقدمات خصمانه آمریکا علیه ملت ایران دانست و افزود: استکبار جهانی به دنبال بهره‌کشی سیاسی و اقتصادی از دیگر ملت‌ها، ایجاد عقب ماندگی فرهنگی و قانونمند کردن تجاوز به خاک کشورهای دیگر است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تصریح کرد: کشورهای غربی خود را محور فرهنگ و پیشرفت علمی می‌دانند و با استفاده از زر و زور و تزویر به دنبال غارت منابع دیگر ملت‌ها هستند، اما ملت ایران در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، ثابت کرده‌اند در برابر این اقدامات ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب مستشاران زیادی از آمریکا و اسراییل و انگلیس در داخل کشور فعالیت می‌کردند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی دست غارتگر آنان را از منابع کشور کوتاه و زمینه استقلال همه‌جانبه کشور را فراهم کرد.

وی ادامه داد: سران کاخ سفید که اکنون مدعی دموکراسی و آزادی‌خواهی هستند، نباید فراموش کنند در زمانی که حکومتی دست نشانده در ایران بود، از ملت ایران حق توحش می‌گرفتند؛ مردم ایران ظلم و ستم آن دوران را فراموش نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با بیان اینکه اقتدار موشکی ایران مانع تجاوز نظامی آمریکا و متحدانش شده است، تصریح کرد: سران استکبار که روزگاری قرارداهای ترکمانچای  و گلستان را به ملت ایرن تحمیل کردند، اکنون نیز قصد دارند با تحمیل پذیرش FATF و سند ۲۰۳۰ اهداف خود را دنبال کنند، اما نمی‌دانند که مردم هوشیار ایران دیگر اجازه تکرار جنایات گذشته را نمی‌دهند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه آمریکا به دنبال یکپارچه سازی فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جهان است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی آنان از این اقدام، ایجاد سلطه فرهنگی غرب بر دیگر ملت‌ها و توسعه ایدئولوژی لیبرال دموکراسی به دیگر نقاط جهان است.

وی اضافه کرد: آمریکا و استکبار جهانی قصد دارند اقتدار ولایت را از بین ببرند، زیرا می‌دانند مسلمانان بدون ولی و سرپرست آسیب پذیر هستند، اما مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران در روزهایی مانند ۱۳ آبان ثابت می‌کنند ک همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا تأکید کرد: تا وقتی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و از آن حمایت کنیم، پیروزی قطعی است.

کد خبر 357799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.