معین: عزتمندانه از توطئه آمریکا عبور می‌کنیم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۱۳ آبان فرصتی است که به همه دنیا اعلام کنیم ما همان مردمی هستیم که ۱۳ آبان‌ها و جنگ تحمیلی را با سر افرازی پشت سر گذاشتیم و در شرایط کنونی نیز از توطئه دشمن نیز عزتمندانه عبور می‌کنیم.

فتح‌الله معین در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:۱۳ آبان ۱۳۵۷ به دلیل حرکت دانش‌آموزان و دانشجویان در پیروزی انقلاب بسیار مؤثر بود و سرکوب حکومت پهلوی نه تنها تاثیری بر پیروزی انقلاب نداشت بلکه موجب شد دانش‌آموزان با عزم راسخ‌تری وارد میدان شوند و تا پیروزی انقلاب در صحنه بمانند.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، ادامه داد: دانش‌آموزان و دانشجویان پس از پیروزی انقلاب نیز هشت سال در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور مؤثر داشتند و مدافعان میهن در صحنه نبرد بودند. امروز شمار زیادی از شهدای جنگ از میان دانش‌آموزان و دانشجویان هستند.

رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در شرایط کنونی که استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تمام توان به صحنه آمده تا به مردم و کشور ضربه بزند باید انسجام خود را حفظ و به همه دنیا اعلام کنیم ما همان مردمی هستیم که ۱۳ آبان‌ها و جنگ تحمیلی را با سر افرازی پشت سر گذاشتیم و از این توطئه دشمن نیز عزتمندانه عبور می‌کنیم.

کد خبر 357778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.