۱۳ آبان پاسخی کوبنده بر ذهن فرسوده عناصر ضد انقلاب است

دهاقان – راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخی کوبنده بر ذهن فرسوده دشمنان و عناصر ضد انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، دانش آموزان در شهر دهاقان، گلشن و روستاهای این شهرستان صبح امروز با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان بار دیگر حماسه‌ای پدید آوردند تا به بدخواهان نظام و دشمنان انقلاب بفهمانند افکاری که در ذهن پلیدشان می گذرد، رویای شومی است که هرگز عملی نخواهد شد و باید با خود به گور ببرند.

دانش آموزان با حضور حماسی خود صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند تا آنهایی که با دین و انقلاب مخالف هستند، انگشت حیرت بر دهان بگیرند و هر آنچه را در سر می پرورانند، فراموش کنند.

علی اصغر قاسمیان، فرماندار شهرستان دهاقان در حاشیه راهپیمایی۱۳ آبان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شکوه و عظمت راهپیمایی امروز نشان از آن دارد که این روز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ معاصر به شمار می آید و رخدادهایی که در چنین روزی اتفاق افتاده نقش مهمی در خیزش انقلاب داشته است.

وی ۱۳ آبان را یک مانور بزرگ برای اقتدار اسلامی عنوان کرد و افزود: آوازه دستاوردهای انقلاب چنان در جهان پیچیده است که دشمنان مجبور به اعمال فشارهای سیاسی و اقتصادی شده اند.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: پیام حضور امروز مردم در این راهپیمایی برای آمریکا این بود که پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه راهکارهایی که برای براندازی نظام به کار برده‌اند، شکست خواهد خورد.

قاسمیان خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند این کشور با رهبری حکیمانه و وحدت انسجام ملی و هوشیاری آحاد مردم ادبیات توهین آمیز آمریکا را محکوم می کنند و شکست آن شیطان صفتان را برای دنیا به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان تنها مختص دانش آموزان نیست، خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی پاسخی کوبنده بر ذهن فرسوده برخی عناصر ضد انقلابی بوده است.

رستگار، بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان در این باره اظهار کرد: از دیدگاه امام خمینی(ره)، آثار و نشانه های مستکبران ایجاد تفرقه و دگرگونی شخصیت‌ها است و دانش آموزان امروز با حضور خود در این راهپیمایی، شجاعت و آگاهی خود را به مستکبران ثابت کردند و این درسی شد برای آنها که بدانند همه افکار پلیدشان غلط است.

وی افزود: دانش آموزان بار دیگر نشان دادند دیوار ستم شکستنی است و هرگز دشمنان انقلاب پیروز نخواهند شد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان تاکید کرد: با توجه به اندیشه‌های حضرت امام(ره) همه می دانیم که ماهیت و سیاست آمریکا تغییر ناپذیر است و راهپیمایی امروز نیز نقش مهمی در استکبار ستیزی ملت ایران دارد.

کد خبر 357768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.