روحیه استکبار ستیزی همواره در بین مردم ایران وجود دارد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم ایران تن به ذلت و استکبار نخواهند داد و نشان خواهند داد که روحیه استقلال طلبی آنها همچنان بالا است، گفت: همه مردم ایران یکپارچه از کشور و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و روحیه استکبارستیزی همواره در کشور وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز ۱۳ آبان اظهار کرد: در طول تاریخ در این روز اتفاقات مهمی روی داده و از این جهت دارای ارزش زیادی است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است اول به دلیل تبعید امام خیمنی(ره) و دوم برخورد شدید رژیم گذشته با جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان که به خاک و خون کشیده شدند، افزود: همچنین در این روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را داشتیم که با شور جوانی جلوی استکبار جهانی ایستادند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در کنار مردم و در مسیر مبارزه با استکبار همواره قدم برخواهند داشت، اضافه کرد: امیدواریم در شرایط فعلی نیز با درایت مسئولان و همکاری مردم بتوانیم مشکلات وتوطئه‌ها اقتصادی را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد توطئه‌های مختلفی از سوی استکبار جهانی و آمریکای متجاوز هستیم، افزود: علی رغم همه قوانین موجود در دنیا و رای دادگاه بینالمللی لاهه، آمریکا ایجاد مشکلاتی را برای جمهوری اسلامی ایران شروع کرده و تمام تحریم‌ها را قبل از توافق‌نامه جهانی بازگردانده است.

معین تصریح کرد: آمریکا سعی دارد از محافل بین‌المللی به عنوان ابزار استفاده و فشارهایی را بر مردم ایران تحمیل کند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما مردم ایران متحد و یکدل در مقابل حرکت متجاوزانه استکبار می ایستیم، اضافه کرد: همه فعالان اجتماعی و سیاسی اعلام کردند که اگر بحثی با هم داریم داخلی است و در برابر هرگونه تجاوز خارجی متحد خواهیم ایستاد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم ایران تن به ذلت و استکبار  نخواهند داد و نشان می دهند که روحیه استقلال طلبی آنها همچنان بالاست، افزود: همه مردم ایران یکپارچه از کشور و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و روحیه استکبارستیزی همواره در کشور وجود خواهد داشت.

وی به ایام رحلت پیامبر اکرم (ع) شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: امیدواریم در جهت سیره و سنت این الگوهای کامل زندگی گام برداریم.

کد خبر 357757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.