هدف فدراسیون داشتن تیم های پایه قوی برای آینده تیم ملی است

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران گفت: هدف فدراسیون این است که تیم های قدرتمندی در سطوح پایه شکل بگیرد و نسل تازه ای از بازیکنان مستعد فوتبال ایران را معرفی کند تا آینده تیم های ملی ما را بسازند و بر اساس همین هدف استراتژی مناسب را تعریف کرده ایم و در مسیر درستی قرار داریم.

به گزارش ایمنا، محمد یاوری در پایان مسابقات هشت جانبه تورنمنت "آری" کره جنوبی اظهار کرد: حضور در این مسابقات و دیدار با تیم های شرق آسیا تجربه بسیار خوبی بود، بر اساس تحلیل من و همکارانم فکر می کنیم با توجه به تورنمنت هایی که در این سال داشته ایم این مسابقات تجربه بسیار ارزشمندی بود. در سایر تورنمنت ها با تیم هایی در رده سنی مشابه خودمان بازی کردیم و در اینجا بعضی از تیم ها از نظر سنی بزرگ تر از تیم ما بودند که شرایط را برای بازیکنان سخت تر می کرد.

وی افزود: در واقع بعضی از این تیم ها از نظر سنی امکان حضور در مسابقات سال آینده نوجوانان آسیا را نخواهند داشت اما خوشبختانه تیم ما تجربه بسیار خوبی در مقابل تیم های مختلف کسب کرده و با شرایط سنی مناسب به عقیده من سال آینده یکی از تیم های قدرتمند و مدعی در سطح نوجوانان فوتبال آسیا خواهد بود.

سرمربی اصفهانی تیم ملی نونهالان تصریح کرد: نگاه و استراتژی فدراسیون فوتبال در این سطوح کاملا مشخص است، همانطور که در تورنمنت های قبلی با وجود کسب عنوان قهرمانی به نتیجه مسابقات توجه زیادی نداشتیم در اینجا هم بیشتر از هرچیز به دنبال کسب تجربه و آشنا شدن بازیکنان با سبک بازی حریفان خصوصا تیم های شرقی آسیا بودیم که این هدف تحقق یافت.

یاوری ادامه داد: هدف فدراسیون این است که تیم های قدرتمندی در سطوح پایه شکل بگیرد و نسل تازه ای از بازیکنان مستعد فوتبال ایران را معرفی کند تا آینده تیم های ملی ما را بسازند و بر اساس همین هدف استراتژی مناسب را تعریف کرده ایم و در مسیر درستی قرار داریم.

وی خاطر نشان کرد: تورنمنت "آری" با وجود بعضی مشکلات و سختی ها مسابقات بسیار خوبی برای ما بود، بچه ها تلاش بسیار خوبی از خودشان نشان دادند و با گذشت هر بازی عملکرد و شرایط بهتری پیدا می کردند.

کد خبر 357693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.