رفع گره‌های ترافیکی محلات در گرو همکاری شهروندان است

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: اگر مالکان پلاک های در مسیر معابر و پروژه‌های شهری برای عقب‌نشینی به شهرداری مراجعه کنند، نهایت همکاری با آنها انجام خواهد شد.

سید رسول هاشمیان در گفت گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: یکی از گره‌های محلی برای تردد آسان شهروندان منطقه هشت، کوچه شهید هادی‌زاده در محله شمس‌آباد است که با توجه به قرار گرفتن بازارچه نقره، اداره ثبت شرکت‌ها و دفاتر اطراف آن و همچنین نبود پارکینگ، نارضایتی مردم منطقه را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: در این محله تعدادی پلاک مسکونی وجود دارد که هنوز عقب‌نشینی لازم را انجام نداده‌اند، البته در این راستا اگر مالکان این پلاک‌ها به شهرداری مراجعه و عقب‌نشینی لازم را انجام دهند، مشکل رفت و آمد رفع می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: از سال‌های گذشته موضوع تبدیل پارکینگ سرای هنرمندان به یک پارکینگ طبقاتی مطرح بود، در این راستا جلساتی نیز با هیئت مدیره سرای هنرمندان و معتمدان محله شمس‌آباد برگزار شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

هاشمیان با بیان اینکه محله شمس‌آباد از محله‌های قدیمی شهر اصفهان است که برخی پلاک‌های مسکونی واقع شده آن در مسیر گذرها قرار دارد، گفت: بخشی از پلاک‌های این محله در محدوده بافت فرسوده قرار دارد که مالکان با تخریب می‌توانند از تسهیلات بافت فرسوده بانک‌ها استفاده کرده و البته شهرداری نیز نهایت همکاری را با آنها خواهد کرد.

کد خبر 357649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.