نتوانستیم از لایه‌های دفاعی مس عبور کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول خوب نبودیم، با تدابیری که اندیشیده شد در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما تبدیل به گل نشد و در وقت‌های اضافه نیز در گلزنی ناموفق بودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از ماراتن ۱۲۰ دقیقه مس کرمان و سپاهان اصفهان نهایتا این تیم فوتبال سپاهان بود که توانست با برتری در ضربات پنالتی به مرحله بعد رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

پس از این مسابقه میگوئل تکسیرا مربی سپاهان در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص پیروزی تیمش مقابل مس کرمان  گفت: بازی بسیار خوبی بود، می دانستیم که مس تیم خوبی است و در لیگ یک نیز خوب ظاهر شدند.

وی افزود: در نیمه اول خوب نبودیم و نتوانستیم از لایه‌های دفاعی تیم مس عبور کنیم. با تدابیری که اندیشیده شد در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما تبدیل به گل نشد و در وقت‌های اضافه نیز در گلزنی ناموفق بودیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: هر دو تیم تعادل خوبی در بازی داشتند اما در آخر با دفع خوب پیام نیازمند پیروزی از آن ما شد، در کل یک پیروزی عادلانه بدست آوردیم و به هواداران سپاهان و دو تیم تبریک می‌گویم.

سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان دلیل عدم حضور قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی را مساعد نبودن حال سرمربی سپاهان عنوان کرد.

کد خبر 357634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.