شهرک‌های صنعتی تیران و کرون نیازمند امکانات آتش نشانی است

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: شهرک های صنعتی این شهرستان نیازمند امکانات زیرساختی از جمله آتش نشانی و خدمات ایمنی مجهز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در نشست با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان به نیازهای سه شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی این شهرستان اظهار کرد: اصلاح ورودی شهرک های صنعتی، اجرای پروژه فاضلاب و دفع آب های صنعتی و راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی در این مناطق ضروری است و برای کاهش چالش‌های صنعت گران و خدمات رسانی به موقع نیاز به توسعه این امکانات و تجهیزات بوده که در برخی از شهرک‌های این امکانات تا حدودی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه امکانات آتش نشانی در شهرک های صنعتی این شهرستان نسبت به تهدیدهای حوادث قابل ملاحظه نیست، تصریح کرد: باتوجه به فعالیت صنایع و امکان وقوع آتش سوزی، راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی و خدمات ایمنی مجهز با نیروی انسانی آموزش دیده برای خدمات رسانی به موقع لازم است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه امکانات آتش نشانی شهرداری این شهرستان در حد پاسخگویی به نیازهای شهرهای تحت پوشش است و امکانات تخصصی ندارند، خاطرنشان کرد: در صورت وقوع حادثه در شهرک‌های صنعتی امکان خدمات رسانی به شهرک‌های صنعتی به سختی انجام می شود.

حججی اصلاح ورودی ناحیه صنعتی ورپشت را به لحاظ موقعیت جغرافیایی این منطقه ضروری عنوان کرد و گفت: اجرای این پروژه به تسهیل در تردد به شهرک و همچنین ترددهای محلی کمک می کند.

کد خبر 357611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.