آل سعود در نوکری قدرت های ظالم ذلت را تجربه می کند

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: آل سعود در نوکری قدرت های ظالم و استکباری همانند صدام ذلت را تجربه می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون حجت الاسلام سید کریم امامی، در خطبه های نماز جمعه با اشاره به نوکری آل سعود از آمریکا و اسرائیل اظهارکرد: آل سعود در نوکری قدرت های ظالم و استکباری همانند صدام ذلت را تجربه می کند و تاریخ نسبت به همه ظلم و ستم آن ها قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: آل سعود با همه ظلم هایی که نسبت به مردم مظلوم یمن و بحرین کرده، اما حاضر به جدایی از این مسیر نیست که سرانجام این همه ظلم نابودی کشور و حکومت آن ها را به همراه خواهد داشت و ملت های مظلوم عالم با ایستادگی و مقاومت به پیروزی و عزت می رسند.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به درخواست آل سعود برای پایان جنگ در یمن، تصریح کرد: آل سعود در برابر مقاومت ملت های مظلوم یمن قادر به مقاومت و ادامه جنگ نیست که خواستار توقف جنگ را داده، اما صاحبان قدرت و ظلم جهان باید درخواست او را بپذیرند.

وی با بیان اینکه قدرت ظالم جهان نیز به دلیل مشکلات داخلی و عدم همراهی سایر کشورها با چالش هایی روبه رو شده اند، گفت: آمریکا در تحریم ایران با عدم موافقت سازمان های بین المللی و همراهی سایر کشورها روبه رو شده و موفق به تحقق اهداف خود نیست.

حجت الاسلام امامی با اشاره به همگرایی کشورهای دنیا با یکدیگر خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی و غیراسلامی به دنبال همگرایی با یکدیگر و ایستادگی در برابر ظلم هستند و حضور ادیان مختلف دنیا در راهپیمایی اربعین نمونه ای از وحدت است.

وی ادامه داد: در راهپیمایی اربعین بزرگان ادیان غیر اسلامی هم حضور داشتند و راهپیمایی عظیم و بزرگی را رقم زدند که وحدت، انسجام و عظمت دوستداران امام حسین(ع) و شیعیان را به تصویر کشید و زمینه ای برای اقتدار جوامع شیعیان شد.

امام جمعه موقت تیران با اشاره به روحیه استکبار ستیزی در دنیا، یادآور شد: مردم دنیا مخالف ظلم و ستم هستند و با این روحیه فرصت را برای تحقق اهداف کشورهای مدعی حقوق بشر و ظالم از بین می برند و بستر را برای ظلم و ستم فراهم نمی سازند.

وی استکبار ستیزی ملت ایران همیشگی دانست و گفت: این ویژگی در دنیا گسترده شده و ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان ظلم ستیزی و پایبندی به ارزش های انقلابی خود را نشان می دهند.

کد خبر 357604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.