دستفروشان پایبند به قانون خدمات دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: شهرداری با حفظ کرامت انسانی و با هدف رفع مزاحمت‌ها به درخواست شهروندان، با دستفروشان خاطی در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا تحصیلی با بیان اینکه سد معبر ایجاد شده توسط دستفروشان تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: این افراد برای کسب سود موجب بر هم زدن نظم شهری و آسایش شهروندان می‌شوند.

وی اضافه کرد: شرکت ساماندهی برای رفاه حال شهروندان و حمایت از دستفروشی در چارچوب قانون با ساز و کار استاندارد، محل‌هایی را مشخص کرده و در اختیار دست‌فروشان قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران ادامه داد: شرکت ساماندهی به تمامی دستفروشانی که با این شرکت همکاری دارند و در محل‌های مشخص و مورد نظر فعالیت کنند خدماتی را ارائه می‌دهد البته دستفروشانی که خود را پایبند به قانون نمی‌بینند نباید انتظار حمایت از شهرداری داشته باشند.

تحصیلی با اشاره به اینکه باید مانع افزایش گستره دستفروشان در شهر تهران و حضور روز افزون مراجعه آن‌ها از حاشیه‌های شهر به داخل تهران شویم، تصریح کرد: در صورت ممانعت نکردن از حضور دستفروشانی که باعث سد معبر در سطح شهر می‌شوند شاهد افزایش این پدیده به عنوان یک معضل بزرگ در سطح شهر خواهیم بود که علاوه بر نامناسب‌سازی ظاهر شهر، سبب آسیب‌های اجتماعی نیز در سطح شهر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه راه‌اندازی روز و شب بازارها جهت استقرار دستفروشان در دستور کار شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران قرار دارد، افزود: در این راستا مکان‌ها و ساعات مشخصی را برای فعالیت دستفروشان در محل‌های مشخص در هر منطقه در نظر گرفته‌ایم و به دستفروشان مستقر در این مکان‌ها خدماتی را ارائه می‌دهیم.

کد خبر 357528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.