مانعی بر سر راه تولیدکنندگان نباشیم

کاشان - سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: بخشی از مشکلات صنایع در شهرستان را می توان با خارج کردن آن از بروکراسی اداری و هماهنگی بیشتر دستگاه ها با فرمانداری به حداقل رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علی اکبر مرتضایی در حاشیه بازدید یکی از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی راوند اظهار کرد: نباید مانعی بر سر راه تولیدکنندگان باشیم و تا حد امکان باید موانع موجود بر سر راه سرمایه گذار برداشته شود تا صنعتگران با انگیزه و علاقه بیشتری به پیشرفت و توسعه کار خود برسند.

وی افزود: بخشی از مشکلات صنایع در شهرستان را می توان با خارج کردن آن از بروکراسی اداری و هماهنگی بیشتر دستگاه ها با فرمانداری به حداقل رساند، که نمونه ای از آن جلوگیری از قطع انشعاب آب، برق و گاز است و بخشی دیگر مسائل و مشکلات بانکی است که با توجه به اهمیت مباحث تولید و اشتغال، می توان مشکلات این حوزه را تا حدودی به حداقل رساند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: رفع مشکلات و موانع بر سر راه تولیدکنندگان با جدیت تمام از سوی فرمانداری پیگیری می شود و تا حصول نتیجه مسائل دنبال می شود.

مرتضایی، خاطرنشان کرد: پیگیری برای تامین ارز صنایع و بررسی مباحث ترافیکی شهرک صنعتی قطب راوندی از جمله مواردی است که در دستور کار شورای ترافیک برای رفع مشکلات قرار گرفته است و در اولین فرصت پیگیری و نتیجه اعلام می شود.

کد خبر 357516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.