آغاز عملیات اجرایی طرح‎های آموزشی و خدماتی در گلپایگان و خوانسار

گلپایگان- نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش اجرای عملیات هفت طرح آموزشی و خدماتی در شهرستان گلپایگان و خوانسار اجرا می‌شود.

علی بختیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته فردا (پنج شنبه) وزیر آموزش و پرورش برای اجرای هفت طرح آموزشی و خدماتی به دو شهرستان گلپایگان و خوانسار سفر می‌کند.

وی افزود: در شهرستان خوانسار عملیات دو طرح شامل خانه معلم  و مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهید شجاعی توسط وزیر کلنگ زنی می‌شود و سپس در فرهنگسرای شهر خوانسار با فرهنگیان و مسئولان این شهرستان دیدار خواهد کرد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان گلپایگان چهار طرح عمرانی آموزش و پرورش در حال ساخت شامل مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز شهید عبداله ربیعی فرد، سالن ورزشی شهدای فرهنگی، مدرسه بهسازی شده رسالت شهر گلشهر و زمین چمن مصنوعی دبیرستان امام خمینی(ره) گلپایگان از طرح‌هایی است که وزیر آموزش و پرورش از آنها بازدید می‌کند.

بختیار افزود: عملیات ساخت سه مدرسه و سه طرح آموزشی شامل ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه خیر ساز مصطفی حبیب الهی، مدرسه ۱۸ کلاسه شهید اشرفی اصفهانی، مدرسه  ۱۲ کلاسه مسکن مهر، سالن چند منظوره و سالن اجتماعات شهید بهشتی، تکمیل ساختمان شماره دو آموزش و پرورش گلپایگان و تعمیر و بهسازی مرکز آموزشی رفاهی شماره دو فرهنگیان از پروژه‌هایی هستند که با حضور وزیر آموزش و پرورش عملیات اجرای آن آغاز می شود.

وی افزود: طرح‌های آموزشی-خدماتی با اعتباری بالغی بر سه میلیارد تومان از سوی دولت و خیران هزینه شده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آخرین برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش در گلپایگان شرکت در بیستمین مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان است.

کد خبر 357468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.