رویکرد شهرداری نشاط اجتماعی و توجه به همه اقشار جامعه است

شهردار اصفهان در صفحه توئیت خود آورده است: رویکرد اصلی شهرداری، نشاط اجتماعی و توجه به همه اقشار از جمله کودکان، زنان، توانخواهان و شهروندان مناطق محروم بود.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی با "هشتک گزارش عملکرد" در صفحه توییتر خود نوشت: در حوزه فرهنگی ۷۵۷ برنامه با کاهش هزینه و گستردگی در تمامی ۱۵ منطقه و ۲۰۰ محله برگزار شد. در برنامه های هفته فرهنگی، ۴۰ درصد افزایش برنامه و ۳۰ درصد کاهش هزینه‌ها محقق شد. رویکرد اصلی، نشاط اجتماعی و توجه به همه اقشار از جمله کودکان، زنان، توانخواهان و شهروندان مناطق محروم بود.

وی همچنین نوشت: در حوزه حمل و نقل عمومی اگرچه قیمت هر دستگاه اتوبوس تا سه برابر افزایش یافته است، اما با توجه به اهمیت موضوع ۸۰ دستگاه اتوبوس نو و باسازی شده یورو چهار و یورو سه به ناوگان حمل و نقل شهرداری اصفهان اضافه شد.

نوروزی با بیان گزارش عملکرد شهرداری اصفهان در حوزه عمران نیز اظهارکرد: در حال حاضر ۸۰ پروژه در سطح مناطق ، ۱۶ پروژه به مبلغ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان طی یکسال گذشته منعقد شد. در مناطق ۷۸۱ قرارداد به مبلغ ۶۸۲ میلیارد تومان از گذشته وجود داشت که به بهره برداری رساندیم.

کد خبر 357451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.