بخشنامه تدوین برنامه عملیاتی و بودجه ۹۸ به شهردار اصفهان ابلاغ شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: بخش‌نامه تدوین برنامه عملیاتی و بودجه ۹۸ به شهردار اصفهان ابلاغ شد.

بهروز ارباب‌شیرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورا و اقدامات معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان در خصوص فرایند و ساختار تدوین بودجه ۹۸، از مدت‌ها قبل جلساتی برگزار، برروی فرایند تدوین بودجه آسیب‌شناسی‌هایی انجام، راهکارها استخراج و جمع‌بندی نهایی جلسات انجام شد.

وی افزود: پس از تهیه اصول و سیاست‌های بودجه، پیش‌نویس بخشنامه آن آماده و پس از انجام مراحل تدوین اصلاح ، بخش‌نامه تدوین برنامه عملیاتی و بودجه ۹۸ به شهردار اصفهان ابلاغ شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان در پاسخ به این سؤال که در اصلاح بودجه ۹۸ چه راهکارهایی پیشنهاد شده که آن را از بودجه ۹۷ متفاوت کرده است؟، تصریح کرد: در فرایند بودجه ۹۸ همزمان با تدوین بودجه ستاد و مناطق شهرداری، بودجه سازمان‌ها از نظر ساختار، فرمت و زمان در فرایندی همزمان با هم دیده شده و در انتها بودجه تلفیقی از بودجه شهرداری و سازمان های وابسته را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در فرایند تدوین بودجه سال آینده سعی شده اولویت بندی پروژه‌ها قبل از تدوین بودجه انجام شود تا تخصیص اعتبارات بر اساس اولویت‌بندی‌ها صورت گیرد.

ارباب‌شیرانی تصریح کرد: تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و شروع پروژه‌های ارزش‌آفرین برای شهر از دیگر مواردی است که در فرایند تدوین بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

وی تحقق بودجه سال گذشته شهرداری اصفهان را ۸۰ درصد اعلام کرد و گفت: درصد تحقق بودجه امسال شهرداری اصفهان تا نیمه مهرماه، نسبت به مدت مشابه سال قبل علیرغم مشکلات و شرایط بد اقتصادی مطلوب بوده و پیش‌بینی می‌شود برای سال ۹۷ نیز همان درصد تحقق را تا پایان سال داشته باشیم.

کد خبر 357448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.