خالد شفیعی هم دیدار با مس را از دست داد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خالد شفیعی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم را در دیدار با مس کرمان همراهی کند ولی سایر بازیکنان و کادر تیم امشب -۹ آبان ماه- با پرواز چارتر به سمت کرمان حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا فتاحی در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: پس از پیروزی مقابل استقلال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، در طی روزهای اخیر تمام بازیکنان با جان و دل تمرین کردند تا برای دیدار جام حذفی آماده شوند. ساعت ۸ امشب -۹ آبان ماه- با پرواز چارتر به سمت کرمان حرکت می کنیم تا برای این دیدار آماده شویم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه محمد ایرانپوریان به دلیل مصدویت از ناحیه عضله چهر سر زان نمی تواند ما را در این دیدار همراهی کند، فعلا تحت مداوای کادر پزشکی است و مدت زمان درمان وی مشخص نیست.

سرپرستی تیم فوتبال سپاهان افزود: خالد شفیعی و میلاد سرلک هم دیگر مصدومان ما هستند ولی بازیکن محروم نداریم، ضمن این که احتمالا سرلک پس از عمل جراحی که انجام داد و گذراندن دوران نقاهت از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

فتاحی در پاسخ به این سوال که آیاهجمه های رسانه ای نسبت به قضاوت دیدار سپاهان و استقلال ممکن است در دیدار اسن تیم با مس کرمان تاثیر گذار باشد؟ تاکید کرد: همیشه اعلام کردم که داوران جزء شریف‌ترین قشر ورزش هستند، هیچ عمدی در امر قضاوت ندارند و اگر اتفاقی رخ می دهد سهوی است. سپاهان در شش هفته نخست لیگ برتر بیشترین ضربه را از داوری خورد ولی اطمینان داریم که فدراسیون فوتبال تمهیدات مناسب را اندیشیده و فکر نمی کنم که مشکلی ر امر قضاوت این دیدار وجود داشته باشد. 

کد خبر 357436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.