قرارگاه امام علی (ع) در پلیس اصفهان راه‌اندازی شد

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) در این فرماندهی از هوشیاری و آمادگی کامل ماموران پلیس برای مقابله با تهدیدات امنیتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی، ظهر امروز (سه شنبه)  در اولین جلسه قرارگاه امام علی (ع) اظهار کرد: این قرارگاه از روز قبل از اربعین امام حسین (ع) تشکیل و ماموریت آن تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی ماموریت قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) را برنامه ریزی و نظارت بر اجرای طرح های انتظامی، ترافیکی و امنیتی در مراسم های مربوط به سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان و همچنین مراسم های دهه پایانی ماه صفر عنوان کرد.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه نظام سلطه همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است به جنگ روانی دشمن برای اجرای مرحله دوم تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت : همه ما وظیفه داریم که میزان آمادگی و هوشیاری خود را نسبت به گذشته افزایش دهیم.

وی از هماهنگی و انسجام بالای دستگاه های امنیت ساز در استان اصفهان خبر داد و اضافه کرد: امروز انسجام خوبی بین دستگاه های امنیت ساز وجود دارد و با همکاری ، هم افزایی ، هم جهتی و همگرایی  همه دستگاه های مرتبط به ویژه شورای تامین استان و شورای تامین شهرستان ها در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

فرمانده انتظامی استان از هوشیاری و آمادگی کامل ماموران پلیس برای مقابله با تهدیدات امنیتی خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر نیروی انتظامی عزیزان سپاه و بسیج نیز با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند و یقین دارم که مردم ولایتمدار و حزب الهی اصفهان نیز با بصیرت بالای خود تودهنی محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

کد خبر 357407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.