برگزاری همزمان سه مسابقه تنیس در اصفهان

برای اولین بار در کشور سه مسابقه بزرگ تنیس همزمان در اصفهان برگزار می شود که هر کدام دارای حساسیت بالایی در سطح خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته جاری هیئت تنیس استان اصفهان میزبان دو مسابقه کشوری و برگزار کننده یک مسابقه استانی است.

انتخابی تیم ملی زیر ۱۳ سال

فرهاد رحیمی در این خصوص گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۱۳ سال برای حضور در مسابقات غرب آسیا را می توان از حساس ترین مسابقه در این دوره یاد کرد که این مسابقه از روز چهارشنبه -نهم آبان‌ماه- در خانه تنیس ملل شروع می شود. در این مسابقات هشت دختر و هشت پسر شرکت می کنند که جمعا از هر گروه سه نفر برای تیم ملی انتخاب می شوند.

وی با بیان این که مهرانا سلیمانی پور از اصفهان توانسته در این مسابقات انتخابی شرکت کند افزود: با توجه به این که مسابقات در سطح بالا و با حضور قهرمانان کشور برگزار می شود امیدواریم که نماینده اصفهان موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات غرب آسیا شود.

تور تنیس آقایان

رییس هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات تور تنیس آقایان در ورزشگاه انقلاب، خاطرنشان کرد: تور تنیس آقایان که در تقویم هیئت برای انتخاب رنکینگ در استان اصفهان برگزار می شود یکی دیگر از برنامه های مهم تنیس در استان اصفهان در هفته جاری است که روز پنج شنبه -دهم آبان‌ماه- کار خود را در زمین های تنیس انقلاب با حضور قهرمانان استان اصفهان شروع می کند.

رحیمی با بیان این که این مسابقات می تواند نقطه عطف تنیس اصفهان برای شناسایی بهترین ها باشد، تصریح کرد: متاسفانه در طی سال های اخیر برگزاری چنین مسابقاتی توسط هیئت تنیس اصفهان معمول نبوده است و توجه جدی به آن نمی شد اما در نظر داریم در طول سال برای تشویق و ترغیب تنیسورها به منظور حضور در مسابقات کشوری و بالا رفتن سطح آنها چنین مسابقاتی را برگزار کنیم که می توان دوره جدید این مسابقات را نقطه عطف دوباره تنیس در اصفهان دانست.

 مسابقات کشوری تنیس نونهالان و نوجوانان

وی با اشاره به مهمترین برنامه تنیسی کشور در هفته جاری اظهار کرد: مسابقات کشوری تنیس نونهالان و نوجوانان در رده های سنی زیر ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال کشور نیز در باشگاه تنیس پرواز برگزار می شود که دارای حساسیت بالایی است. این مسابقات با حضور ۱۶۰ شرکت کننده از ۱۸ استان کشور در طی شش روز متوالی برگزار می شود که در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل می آید.

گفتنی است مسابقات این هفته هیئت تنیس استان اصفهان به ترتیب، انتخابی تیم ملی زیر ۱۳ سال، تور تنیس آقایان و مسابقات کشوری رده های سنی با حضور سرداوران محمد حسن لاچیانی، محمد رضا زرمهر و سام صدری برگزار می شود.

کد خبر 357396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.