" زندگی‌ام، کارهایم، کارهایمان " در خانه صفویه

آثار بهارک کشانی با عنوان " زندگی‌ام، کارهایم، کارهایمان "در خانه صفویه به نمایش گذاشته شده است.

بهارک کشانی در سال ۱۳۵۰ در اصفهان متولد شد و حدود ۲۷ سال است که در رشته معماری فعالیت می‌کند، پروژه‌های متعددی از جمله همکاری با مشاورین نقش جهان- پارس، مدیر طراحی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران بر عهده داشته و مدیر شرکت کارگاه های معماری نیز می باشد و پروژه‌های دیگری در کارنامه دارد که اکنون او را یکی از زنان پرکار در حوزه معماری معرفی می‌کند.

کشانی با اشاره به نمایشگاه خود با عنوان " زندگی‌ام، کارهایم، کارهایمان " در خانه صفویه برگزار کرده است در گفت‌و گو با ایمنا گفت: من خود را یک جستجوگر فرهنگی می‌دانسته و می دانم و در حال حاضر به این نتیجه رسیدم با این فقدان مبنای فکری که در جامعه وجود دارد همه بیشتر باید به سمتی حرکت کنیم که تولید فکر و اندیشه کنیم و نباید در حرفه معماری هیچ محدودیتی در این زمینه قائل شد.

این هنرمند ادامه داد: در جهت مرور یک زندگی فرهنگی نمایشگاهی در اصفهان برگزار کردیم که این نمایشگاه با جلسه آخر "تألیف در معماری" افتتاح و با استقبال خوبی نیز روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه عصاره‌ای از تجربیات زندگی‌ام در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، افزود: از آنجا که من هیچ گاه خود را صرفا معمار ساختمان نمی دانستم، هیچ محدودیتی برای تفکر منتج به عمل طراحی و معماری قائل نیستم و به همین دلیل علاوه بر معرفی منتخبی از پروژه های معماری و شهرسازی،که در این 26 سال کار کرده ام نقاشی‌ها و ترسیمات، عکاسی، پروژه های فکری و دغدغه هایم و سوژه های کاربردی مانند چراغ، میز و غیره در این نمایشگاه به چشم می خورد.

کشانی ادامه داد: شاید بتوان گفت عصاره تجربه ی زیسته ی من در حوزه حرفه ای است. کلیه آثار را به جز پروژه های معماری و تعدادی از عکس ها متاخر و متعلق به یک سال اخیر است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه "زندگی‌ام، کارهایم، کارهایمان" مروری بر آثار بهارک کشانی از ۳ تا ۱۰ آبان در خانه صفوی واقع در خیابان خاقانی در ساعات ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳ میزبان هنردوستان است.

کد خبر 357336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.