مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان در اربعین حسینی تعطیل است

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان (سه‌شنبه) تمام مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان تعطیل است.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان از جمله تله‌سیژ، باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ پروانه‌ها، موزه صدف‌ها، باغ رویش و مجموعه شهربازی کودکان تعطیل، اما جاده سلامت به روی شهروندان باز است.

وی تصریح کرد: مجموعه ۱۲۰۰ هکتاری ناژوان از معدود پارک‌های ساحلی اصفهان است که از گسترش شهر ایمن مانده و همچنان به هوای شهر اصفهان طراوت و تازگی می‌بخشد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: ناژوان بعد از زاینده‌رود دومین میراث طبیعی باغ‌شهر اصفهان و یک نقطه جاذب گردشگری محسوب می‌شود.

شفیعی با اشاره به برنامه بلند مدت برای نگهداری ناژوان، تاکید کرد: با هماهنگی دستگاه های مربوطه نصب کلکتور برای ذخیره آب در حال انجام است و امیدواریم تا پیش از تابستان سال آینده به بهره‌برداری برسد؛ همچنین پیگیری پیش‌بینی تصفیه‌خانه و احداث مخازن آب در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به طرح جامع اراضی ناژوان تاکید کرد: این طرح در صورت ابلاغ در حفظ باغات ناژوان و در افزایش رضایت‌مندی مردم این منطقه بسیار اثرگذار است.

کد خبر 357316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.