پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی از بادرود تا آقاعلی عباس(ع)

نطنز- رییس هئیت امنای آستان مقدس آقا علی عباس(ع) گفت: جا ماندگان اربعین حسینی مسیر شش کیلومتری بادرود تا آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) را پیاده طی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سید محمد طباطبایی در جلسه برگزاری همایش پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی هرساله با استقبال باشکوه ارادتمندان به خاندان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

وی افزود: مردم ولایتمدار بخش بادرود با حضور پرشور خود در این همایش، مسیر شش کیلومتری میدان امام خمینی (ع) شهر بادرود تا آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد را با پای پیاده طی می کنند.

فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدا (ع) بادرود با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و فضاسازی در طول مسیر، تصریح کرد: نصب پرچم، پلاکارد و بنر و همچنین نوحه سرایی و قرائت زیارت اربعین از جمله برنامه هایی است که با همکاری آستان مقدس انجام می شود.

وی گفت: چندین موکب در طول این مسیر شش کیلومتری برپا و از زائران پذیرایی می شود.

طباطبایی اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای گرامیداشت ایام اربعین حسینی و حضور خیل زائران در آستان مقدس آقاعلی عباس و سید محمد اندیشیده شده است.

آستان امامزاده آقاعلی عباس(ع) میزبان هیئات مذهبی

حسین سپهری، رییس هئیت امنای آستان مقدس آقا علی عباس(ع) در ادامه اظهار کرد: آستان مقدس این دو امامزاده در روز اربعین حسینی میزبان هیئات مذهبی از سراسر کشور است و آن ها طبق برنامه تنظیم شده در صحن مطهر به عزاداری می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد به عنوان یکی از بقاع شاخص و مطرح در کشور همواره پذیرای خیل عظیم عزاداران در مناسبت های مختلف است.

وی با اشاره به پخش زنده مراسم عزاداری اربعین حسینی از رسانه ملی اضافه کرد: مراسم پیاده روی و عزاداری اربعین حسینی از آستان مقدس آقا علی عباس (ع) از شبکه های مختلف سیما پخش زنده خواهد شد.

سپهری همچنین با اشاره به مراسم عزاداری ۲۸ ماه صفر در آقا علی عباس بادرود افزود: مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به‌ صورت ویژه در آقا علی عباس(ع) به همراه اقامه نماز توسط آیت‌الله امامی کاشانی برگزار می شود.

کد خبر 357274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.