پارک دوبل؛ عامل اصلی ترافیک خیابان های مرکزی شهر

در بسیاری از خیابان‌های اصلی شهر شاهد قفل ترافیک هستیم و پارک دوبل خودروها عامل اصلی ترافیک است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یک‌شنبه ساعت۱۹ – حجم خودروهای عبوری در خیابان کاوه به خصوص مسیر شمال به جنوب بسیار سنگین دیده می شود، در این مسیر پارک دوبل خودروها و توقف مسافربرهای شخصی عامل اصلی ترافیک در این نقطه از شهر است.

بر اساس این گزارش، در میدان بزرگمهر به سمت میدان احمدآباد کندی حرکت خودروها مشاهده می‌شود، همچنین حجم ترددها در مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد، محدوده چهارراه فرایبورگ زیاد است.

ترافیک در خیابان جی حدفاصل تقاطع همدانیان تا چهارراه پروین اعتصامی سنگین دیده می‌شود، در این محور تصادف جزیی دو دستگاه خودرو سواری که ساعتی پیش اتفاق افتاد، بر میزان حجم ترافیک اضافه کرد.

ورودی شهر از سه راه ملک شهر به سمت پل چمران با توجه به ساعت بازگشت سرویس کارکنان کارخانجات شهرک صنعتی مورچه‌خورت و امیرکبیر ترافیک سنگینی دارد.

میدان قدس تا تقاطع سرچشمه واقع در خیابان ادیب ترافیک سنگینی وجود دارد، در این محور فعالیت چهار مغازه میوه‌فروشی باعث توقف خودروها و ایجاد ترافیک می‌شود.

در بسیاری از خیابان‌های اصلی شهر شاهد قفل ترافیک هستیم، در بیشتر خیابان‌های شهر پارک دوبل خودروها عامل اصلی ترافیک است.

با توجه به شلوغی بیش از حد خیابان‌های شهر، به شهروندان توصیه می‌شود در ساعات پیک ترافیک از منزل خارج نشوند و تا حد امکان سفرهای درون شهری خود را با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انجام دهند.

مسیر غرب به شرق خیابان جی حدفاصل میدان‌احمدآباد تا تقاطع همدانیان شلوغ است، اما در خیابان سروش ترافیک زیادی دیده نمی‌شود.

در مسیر چهارراه فرایبورگ تا میدان‌آزادی هر دو مسیر رفت و برگشت تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد، خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت‌بهشت تا خیابان بلال نیز پرتردد است.

کد خبر 357269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.