گوشی‌های جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۹

شرکت کره‌ای سامسونگ قرار است سال ۲۰۱۹ سه مدل گوشی Galaxy S۱۰ به همراه یک گوشی تاشوی جدید را راهی بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اکنون چندین ماه است که این غول دنیای تکنولوژی بر روی گوشی تاشوی جدید خود کار کرده است و به گفته "بلومبرگ"،  نام این گوشی اکنون "Winner" است.

انتظار می رود که این گوشی مجهز به یک نمایشگر هفت اینچی باشد که هنگام تا شدن، دوربین پشتی و نمایشگر کوچک جلویی آن قابل مشاهده باشد. از ویژگی‌های گوشی جدید این است که کاربران می‌توانند پیام‌ها و اعلان‌های خود را بدون نیاز به چرخش صفحه گوشی، چک کنند.  وزن این گوشی بیش از ۲۰۰ گرم ارزیابی شده است و به گفته بلومبرگ، شرکت سامسونگ، مکانیزم تاشوی آن را بیش از ۲۰۰ هزار بار آزموده است و از مقاومت آن اطمینان دارد.  

همچنین کمپانی سامسونگ با همکاری شرکت گوگل، قرار است نسخه ویژه اندرویدی این گوشی را نیز توسعه دهد. به گفته تحلیل‌گران، شرکت سامسونگ با گوشی تاشوی جدید، توانایی خود را ثابت کرده است، به ویژه اینکه رقبای دیگر نظیر اپل و همچنین سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی، علاقه خود را برای ساخت نمونه‌های مشابه نشان داده‌اند.

اما گوشی تاشو تنها نمونه‌ای نیست که قرار است شرکت سامسونگ در سال آینده راهی بازار کند، بلکه گوشی‌های Galaxy S۱۰ و نمونه‌های S۱۰ Plus با نمایشگرهای منحنی OLED و مجهز به حسگرهای اثر انگشت نیز در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود. گوشی S۱۰ در قسمت پشتی خود دارای دوربین‌های سه گانه است. انتظار می رود شرکت سامسونگ نمونه ارزان قیمت‌تر دیگری نسبت به گوشی S۱۰ را نیز راهی بازار کند که برخلاف دو نمونه دیگر مجهز به نمایشگر منحنی و حسگر اثر انگشت نیست.

مدیر عامل شرکت سامسونگ جزئیات زیادی در مورد گوشی تاشوی جدید عنوان نکرده است، اما مدعی است که این شرکت یک گوشی منحصر به فرد که بسیار با تبلت متفاوت است، پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

کد خبر 357268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.