پس از نقره جاکارتا، طلای هانژو به خواهران منصوریان رسید

خواهران منصوریان پس ناکامی در بازی های آسیایی جاکارتا موفق شدند مدال طلای جهان را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نهمین دوره جام جهانی ساندا از صبح دیروز -شنبه ۵ آبان ماه- به میزبانی چین و در شهر "هانژو" آغاز شد و عصر امروز به اتمام می رسد که مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷، مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند و تیم ایران هم با پنج سانداکار مرد و سه نفر در بخش بانوان در جام جهانی حضور دارد.

در رقابت های نوبت عصر دیروز و در وزن ۶۵ کیلوگرم شهربانو منصوریان (بانوی سانداکار سمیرمی) که در دیدار اول برابر "عطیه لویزا" از الجزایر به برتری دست یافته بود در مبارزه دوم به مصاف "دوی کیشام" از هند رفت و این حریف را با اقتدار از پیش روی برداشت و نخستین مدال طلای تیم ووشوی ایران در این مسابقات را به دست آورد.

همچنین لحظاتی پیش در وزن ۵۲ کیلوگرم بانوان الهه منصوریان که روز گذشته برابر "ادینا پرادو" از برزیل به برتری دست یافته بود در دومین مبارزه خود به مصاف "یاسمین سیدی" از الجزایر رفت و در همان راند نخست با امتیاز عالی حریف را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد.

در رقابت های نوبت صبح امروز به غیر از الهه منصوریان، فریناز نذیری، محسن محمدسیفی و میلاد عارفی مقام با برتری برابر حریفان به مدال طلا دست یافتند تا تعداد نشان‌های طلای تیم کشورمان به دد پنج برسد.

کد خبر 357207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.