لزوم توجه به برندسازی دوباره "پایان کارتن‌خوابی" در اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است که همه دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص ساماندهی کارتن‌خواب‌ها همکاری لازم را داشته باشند تا بار دیگر "پایان کارتن‌خوابی" در اصفهان برند شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سال گذشته شهر اصفهان برند پایان کارتن‌خوابی را به نان خود ثبت کرد، اظهار کرد: امسال نیز سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه نیازمند همکاری بیشتر دستگاههای مسئول در این بخش هستند و ضروری است که همه مسئولان ذی‌ربط به تعهدات خود در این زمینه توجه داشته باشند.

لزوم بازنگری در ساختارهای سازمان‌های شهرداری

همچنین نصیر ملت، رییس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری در این بخش به لزوم بازنگری در ساختارهای سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: بهتر است  شهرداری و شورای شهر اصفهان تا قبل از دریافت ابلاغیه از سوی وزارت کشور در این زمینه اقدام کند و بازنگری در ساختار سازمان‌ها برای حذف و یا ادغام آنها را انجام دهد.

وی  ارائه اطلاعات کامل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری برای برنامهریزی بهتر بودجه ۹۸ را نیز امری ضروری اعلام کرد و ادامه داد: همچنین در خصوص ساماندهی نیروهای مازاد در شهرداری و نحوه به‌کارگیری افراد در دوره‌های قبل و این دوره شهرداری گزارشی به شورای شهر ارائه شود.

رییس کمیسیون امور حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص طرح‌های مورد استفاده از پیاده‌راه سازی چهارباغ اظهار کرد: در این زمینه بهتر است از مشاور خارجی در تدوین طرح‌های جدید استفاده شود.

کد خبر 357192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.