طلای جهان در دستان ووشوکار سمیرمی

سمیرم- شهربانو منصوریان ووشوکار سمیرمی در نهمین دوره جام جهانی ساندا موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، در نهمین دوره جام جهانی ساندا که از صبح امروز (شنبه) به میزبانی چین و در شهر "هانژو" آغاز شد و عصر فردا (یکشنبه) به اتمام می رسد، مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷، مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند.

بر این اساس تیم ایران با پنج سانداکار مرد و سه نفر در بخش بانوان در جام جهانی حضور یافته که از سه ملی پوش زن اعزامی این دوره از مسابقات دو ووشوکار سمیرمی در در وزن ۵۲ کیلوگرم «الهه منصوریان» و در وزن ۶۵ کیلوگرم «شهربانو منصوریان» با رقیبان خود به رقابت می پردازند.

شهربانو منصوریان پس از برتری در مقابل حریف الجزایری خود در دومین مبارزه در برابر "دوی کیشام" از هند رفت که با اقتدار در زمین مبارزه حاضر و حریف خود را از پیش رو برداشت تا نخستین مدال طلای تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات را برای ایران ثبت کند.

سهیلا منصوریان ووشو کار سمیرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: الهه منصوریان نیز باناک اوت کردن حریف برزیلی خود که در سال ۲۰۱۵ قهرمان جهان بوده فردا ساعت شش صبح به وقت ایران در مقابل ووشوکار الجزایری که دو دوره قهرمان جهان بوده در فینال وزن ۵۲ کیلو گرم به رقابت می پردازد.

به گزارش ایمنا، نهمین دوره جام جهانی ساندا، صبح و عصر فردا در چین ادامه خواهد داشت تا نفرات برتر اوزان مختلف و تیم های برتر مشخص شوند.

کد خبر 357170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.