وانت پیکان با ۱۶۲ کیلو تریاک توقیف شد/ دستگیری سارق باطری‌های دکل‌های موبایل

توقیف وانت پیکان با ۱۶۲ کیلو تریاک، دستگیری سارق فروشگاه حین سرقت، توقیف ۱۳۹ خودروی دارای دوتخلف همزمان، دستگیری سارق باطری‌های دکل‌های موبایل و کشف نوشیدنی‌های قاچاق از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان سرهنگ سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: پلیس اصفهان در جاده "تالاب" شهر "ورزنه" به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کرد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۶۲ کیلوگرم تریاک که در اتاق بار خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سارق فروشگاه حین سرقت دستگیر شد

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: در پی تماس مدیر فروشگاه "کوروش" با مرکز ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی سارق در فروشگاه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ "غیاث الدین" این فرماندهی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی سارق را که یک خانم بود دستگیر کنند.

سرهنگ علی پورکاوه تصریح کرد : متهمه که به بزه انتسابی اعتراف کرد برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

توقیف ۱۳۹ دستگاه خودروی متخلف به علت انجام۲ تخلف همزمان حادثه‌ ساز

سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: براساس بند د ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات هرگاه راننده‌ای به صورت همزمان مرتکب ۲ تخلف از تخلفات "حرکات نمایشی، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت، سبقت غیر مجاز در راه‌های دوطرفه، عبور از چراغ قرمز، حرکت به طور مارپیچ، تجاوز به چپ از محور راه" گردد، وسیله نقلیه او برای حداقل ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

این مقام انتظامی بیان داشت : در مهر ماه امسال تعداد ۱۳۹ دستگاه خودروی متخلف به علت انجام ۲ تخلف همزمان حادثه ساز توقیف شدند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: ترخیص این خودروها منوط به پرداخت کلیه جریمه‌ها و سیر مراحل قانونی است.

سارق باطری دکل‌های موبایل دستگیر شد

سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی تیران و کرون اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت باطری دکل های موبایل در شهرستان "تیران و کرون" ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند ، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ صادقی اضافه کرد: فرد دستگیر شده به ۱۱۲ فقره سرقت باطری دکل های موبایل در شهرستان تیران و کرون اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقت شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است خاطرنشان کرد: متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف نوشیدنی‌های قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی خمینی شهر اظهار کرد: مأموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۵۰ قوطی نوشیدنی قاچاق با مارک های مختلف به ارزش ۸ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به افراد سودجو و قاچاقچیان هشدار داد: نیروی انتظامی برای حفاظت از منابع ملی قاطعانه با قاچاق چوب وفرآورده های جنگلی برخورد کرده و پس از تشکیل پرونده مراتب را به مقامات قضائی منعکس می کند.

کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در شهرضا

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از شیراز به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس۳۴۸ثوب پوشاک ۷۲و عدد انواع فیلتر روغن خودرو خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی گفت: ارزش این کالای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده اتوبوس دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 357168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.