زهرا زرکش فاتح رقابتهای تنیس بانوان

مسابقات مناطق پنجگانه کشور ( جام سناتور) با قهرمانی زهرا زرکش تنیسور اصفهانی به کار خود پایان داد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات مناطق پنجگانه کشور (جام سناتور) در مرحله نهم بحضور ۳۲ شرکت کننده از نقاط مختلف کشور طی ۵ روز در آکادمی تنیس انقلاب هیئت تنیس استان اصفهان برگزار شد که زهرا زرکش از اصفهان توانست با غلبه بر عسل حاج هادیان از اصفهان فاتح رقابت‌ها شود و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست پیدا کند. همچنین شمیم ساسان پور و مهشید حاجیان از اصفهان نیز به عنوان سوم مشترک این رقابتها دست پیدا کردند.

فرهاد رحیمی رییس هیئت تنیس استان اصفهان خصوص این رقابت ها به خبرنگار ایمنا، گفت: به گفته مسئولین برگزاری این دوره از رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد و از این به بعد سعی بر این است تا با برگزاری چنین مسابقاتی در سطح کشوری به ارتقای ورزش بانوان کمک بیشتری کنیم.

زهرا زرکش قهرمان این دوره از رقابت‌ها گفت: حدود یازده سال است در ورزش تنیس فعالیت می کنم و تا کنون موفق به کسب چهار  مقام قهرمانی کشور شده ام.

وی با اشاره به غیبت  دوساله خود در تنیس افزود: متاسفانه به دلایلی دو سال از ورزش تنیس دور بودم و  مدت کوتاهی با این ورزش خداحافظی کردم ولی بعد از مدتی شروع  کردم تا به اینکه توانستم بعد از تمرین های زیاد و ممارست در یادگیری به این مقام دست پیدا کنم. در گذشته و قبل از اینکه دو سال از میادین ورزش دور  شوم، رنکینگ من در کشور ۷ بود ولی امروز به ۲۱ رسیده و سعی دارم با تمرین های مداوم به رنکینگ پایین تر دست پیدا کنم.

قهرمان جام سناتور تصریح کرد: مریم حجه فروش را می توانم مشوق و حامی اصلی خود نام ببرم زیرا حمایت‌هایی که این مربی از من داشته بی نظیر بوده است؛ به طوری که تلاش‌های وی من را دوباره به صحنه نبرد بازگردانده است.

زرکش اظهار کرد: سطح مسابقات بانوان نسبت به سالهای گذشته ارتقای خوبی پیدا کرده به طوری که مسابقات به نحوه مطلوب تری برگزار می شود.

 لعیا خیام باشی سرداور این مسابقات نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: سطح مسابقات مناطق پنجگانه کشور (جام سناتور) نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده بود و بازیکنان خوبی در این دوره از رقابتها حضور پیدا کردند. اصفهان ظرفیت خوبی در عرصه داوری تنیس دارد و در دو قشر آقایان و بانوان داورهای خوبی تحویل جامعه تنیس داده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه زیرساخت‌های هیئت تنیس در استان دارای وضعیت مظلوبی نیست که در مثال می توان به زمینهای هیئت تنیس در ورزشگاه انقلاب اشاره کرد. در دوره های قبل برای تکمیل زیرساخت‌های این ورزشگاه تلاش مجدانه ایی صورت نگرفته ، حتی تجهیزات برگزاری یک دوره مسابقه در ساده ترین سطح در دسترس نمی باشد و برای مسابقات بایستی از مکان های دیگر تجهیزات را تهیه کنیم.

 سناتور حامی ورزش بانوان است
همچنین مریم حجه فروش مدیر این دوره از مسابقات در خصوص برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ایمنا گفت: خوشبختانه مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و بازیکنان خوبی از اصفهان و حتی کشور حضور پیدا کردند. حضور اسپانسر در این مسابقات تنها برای حمایت بانوان در ورزش بود، سناتور در گذشته نیز اسپانسر مسابقات جایزه بزرگ بوده و به نحو مطلوبی تنیس را حمایت کرده که باید از رضا حجه فروش بابت این حمایت تشکر کرد.

کد خبر 357143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.