ورود خودروهای سنگین به جاده جوان ممنوع شد

ورودی جاده جوان از سمت بزرگراه شهید اردستانی (آزادراه فرودگاه) به روی خودروهای سنگین بسته شد.

 مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در این باره به خبرنگار ایمنا گفت: هفته گذشته طی بازدید شهردار اصفهان از این جاده، به منطقه ۱۴ مهلتی ۱۰ روزه داد تا اصلاح هندسی ورودی این جاده انجام شود که در نهایت با همکاری خوب اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان این اقدام در کمتر از مهلت مقرر انجام شد.

علی شمسی افزود: بنا به دستور شهردار اصفهان همچنین مقرر شد از سمت ورودی عاشق اصفهانی، تابلوهای «عبور ممنوع» برای خودروهای سنگین نصب و پیگیری‌های لازم انجام شود تا پس از اتمام پروژه خیابان فرزانگان که به طول شش کیلومتر در حال اجرا است، ورود تریلی و کامیون‌ها از سمت عاشق اصفهانی به جاده جوان نیز حذف شود.

وی افزود: تا زمان تحقق پروژه فرزانگان، بازه زمانی معینی در طول روز برای تردد خودروهای سنگین در نظر گرفته خواهد شد، همچنین اداره کل راه و شهرسازی موظف شد پس از انجام اصلاح هندسی، روکش آسفالت جاده جوان را انجام دهد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: بر اساس خواسته مردم جلوان به خصوص ساکنان شهرک نگین در خصوص وضعیت نابسامان جاده جلوان، آسفالت این جاده نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 357082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسانی ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    4 0
    سلام و تشکر از شهرداری و اداره راهسازی و خبرگزاری ایمنا. لطفا پیگیری نمایید این مکان های نگهداری دام و اسب که جنب محله جلوان است و از لحاظ بهداشتی بسیار ناراحت کننده و بوی نامطبوع دارد هم در دستور کار اداره بهداشت و دستگاه های مربوطه قرار بگیرد.
  • ali fayaz ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    4 0
    لطفا یک فکری هم برای روشنایی جاده جوان بکنید . باتشکر از خبرنگار ایمنا
  • مهدوی ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    3 0
    با سلام و تشکر از همه دوستان پیگیر جهت رفع مشکلات حیبان جوان و محله جلوان و شهرک نگین شرق . یکی دیگر از مشکلات سگ های ولگرد در محله است که شبها از صدای پارس کردن آسایش و خواب را از ما گرفته است . کجای اصفهان را سراغ دارید که سگ های ولگرد در محله تردد کنند. خواهشا بهداشت شهرداری پیگیری نماید.
  • رحیمی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    0 0
    خوش به حال اونهایی که اطراف جاده جوان ساکن هستند، مشکل جاده شون حل شد اما جاده خاتون آبادی چی شد؟ مردم اندوان چشم انتظار اقدام مسئولان هستند در ضمن باید از ایمنا و خبرنگار فعالش که دلسوزانه پیگیر رفع مشکلات مردم هست، بی نهایت تشکر کرد؛ خداخیرتون بده